Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
- i verden, DK, jeres liv??
Efter jeg er begyndt på arbejde er jeg da godt nok lige kommet bagud med alt (specielt rengøring, men det går nok) så jeg er slet ikke opdateret på noget som helst!!
Så kom frisk, fortæl mig nogle nyheder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Absolutely nothing.
Jo forresten, jeg skal have hevet en visdomstand ud på mandag. Hvis det lyder spændende i dine ører har jeg meget mere af samme skuffe
helora skriver: Absolutely nothing. Jo forresten, jeg skal have hevet en visdomstand ud på mandag. Hvis det lyder spændende i dine ører har jeg meget mere af samme skuffe
AAAAAAAAVVVVVV Måske ikke ligefrem spændende, mere sådan 'godt det ikke er mig, men måske jeg så alligevel snart skulle få taget mig sammen til at få bestilt det årlige tjek hos tandlægen'...
lotchen skriver: AAAAAAAAVVVVVV Måske ikke ligefrem spændende, mere sådan 'godt det ikke er mig, men måske jeg så alligevel snart skulle få taget mig sammen til at få bestilt det årlige tjek hos tandlægen'...
Jamen se bare, så var det jo godt, at jeg indviede dig i mit action-fyldte liv
På onsdag sker der noget spændende i mit liv - Jeg bliver MOR
helora skriver: Jamen se bare, så var det jo godt, at jeg indviede dig i mit action-fyldte liv
He he
Maja_4000 skriver: På onsdag sker der noget spændende i mit liv - Jeg bliver MOR
Se DET er da en god nyhed - og bliver nok også lidt svær at overgå, ha ha
Stort tillykke!! Det bliver da bare så spændende
lotchen skriver: Se DET er da en god nyhed - og bliver nok også lidt svær at overgå, ha ha Stort tillykke!! Det bliver da bare så spændende
Hehe .. Jeg kan i hvert fald ikke finde noget som kan overgå det
Nja.. Ikke rigtigt...
Lige nu sidder jeg bare og venter på dig, men det ved du jo godt'! hihi
Det mest spændende i mit liv er den skriftlige eksamen jeg er igang med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128