Jeg er rastløs mht. til min Far's Julegave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

618 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Mira0911

Fra Julie... 

Han havde sagt at han skulle bestemt ikke have nogen Julegave fra Julie, nu når vi var flyttet... Så havde vi så meget andet at tænke på og ikke lige det helt store beløb til julegaver... Hmm.. Tænkte jeg... 

Han får slet ikke nogen julegaver ellers... Vi synes nu han skal have en fra Julie alligevel, selvom han siger det ikke er nødvendigt. Han sagde at Julie skulle nok få en.. 

Nu giver vi ham altså en.. Han er 61 år og virkelig svær at finde gave til.. Han kommer aldrig med ønsker og siger han ikke ønsker sig noget.. 

Så Piger, Kan I hjælpe med komme med nogen idéer til hvad det kunne være... Jeg er helt lost... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

grinbidderen

MoarJ skriver:

Fra Julie... 

Han havde sagt at han skulle bestemt ikke have nogen Julegave fra Julie, nu når vi var flyttet... Så havde vi så meget andet at tænke på og ikke lige det helt store beløb til julegaver... Hmm.. Tænkte jeg... 

Han får slet ikke nogen julegaver ellers... Vi synes nu han skal have en fra Julie alligevel, selvom han siger det ikke er nødvendigt. Han sagde at Julie skulle nok få en.. 

Nu giver vi ham altså en.. Han er 61 år og virkelig svær at finde gave til.. Han kommer aldrig med ønsker og siger han ikke ønsker sig noget.. 

Så Piger, Kan I hjælpe med komme med nogen idéer til hvad det kunne være... Jeg er helt lost... 

I kunne købe en kalender til at hænge op med billeder af julie i det giver vi min mor i år så har hun den glæde ved at kigge på sit barnebarn..

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

grinbidderen skriver:

I kunne købe en kalender til at hænge op med billeder af julie i det giver vi min mor i år så har hun den glæde ved at kigge på sit barnebarn..

Gud Ja... Perfekt gave... Hvor er det sådan billigt at gøre det henne på nettet evt? 

Anmeld

10. december 2010

MamaLook

Jamen altså, hvad har han af interesser?

Hvis det var min far, jeg skulle give en gave (vi er ikke på gavefod), så ville jeg købe en kurv og en masse lækre, gerne økologiske specialiteter (fra en helsekostforretning), som jeg så ville putte i kurven og pakke ind. Det kan være alt fra en god øl, lækre Urtekram-kager (mmm), honning, te, kaffe osv. Det' mums!

Men ja, det er jo svært at spå om, hvad din far ville blive glad for  

Håber du finder ud af det  God jul

Anmeld

10. december 2010

grinbidderen

MoarJ skriver:

Gud Ja... Perfekt gave... Hvor er det sådan billigt at gøre det henne på nettet evt? 

ja det tror jeg er billigst på nettet vi plejer at bruge hj. side der hedder pixum foto.dk de er ik så dyre og man får ekstre billeder første gang man køber der fra får man hvis 20-25 stk

Anmeld

10. december 2010

Noneother

MoarJ skriver:

Vistaprint har 100% rabat på deres fotokalendere. Så skal du bare betale for porto.

http://www.vistaprint.dk/vp/ns/my_sales.aspx?xnav=top

Du skal bare rulle ned til 2. række.

Ellers fandt jeg sumopix forleden. Der fik jeg osse lavet en helt vildt fed kalender.

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

Mirakelix skriver:

Jamen altså, hvad har han af interesser?

Hvis det var min far, jeg skulle give en gave (vi er ikke på gavefod), så ville jeg købe en kurv og en masse lækre, gerne økologiske specialiteter (fra en helsekostforretning), som jeg så ville putte i kurven og pakke ind. Det kan være alt fra en god øl, lækre Urtekram-kager (mmm), honning, te, kaffe osv. Det' mums!

Men ja, det er jo svært at spå om, hvad din far ville blive glad for  

Håber du finder ud af det  God jul

En kurv kunne også være en idé... 

Anmeld

10. december 2010

Dot D

Min morfar, børnenes oldefar, vil absolut ingen gaver have, men det skal han altså, hi hi. Vi giver ham et nyt billede af ungerne hvert år og en hel masse Toffeefee, for dem eeeelsker han. Så er der noget godt til mund OG øjne

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

Noneother skriver:

Vistaprint har 100% rabat på deres fotokalendere. Så skal du bare betale for porto.

http://www.vistaprint.dk/vp/ns/my_sales.aspx?xnav=top

Du skal bare rulle ned til 2. række.

Ellers fandt jeg sumopix forleden. Der fik jeg osse lavet en helt vildt fed kalender.

Det kigger jeg lige på i løbet af weekenden... Tak for linket... 

Anmeld

10. december 2010

SHERO

Min far gider heller ikke have julegaver, men køber det alligevel. Jeg har købt thomas helmig's nye cd fra mig, og et krus hvor der står Verdens bedste morfar fra elias...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.