Kan Tristan lege idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. august 2008

rlyn

Jeps...det er der en dreng som lige har spurgt om :D Han og hans storesøster stod ved vores dør og spurgte forsigtigt, om Tristan kunne komme ned og lege. De er 10 og 8, og de elsker at lege med Tristan.

Er det ikke bare sødt (L) Jeg syntes det var helt fantastisk, at de kom og spurgte om det.
Tristan kunne nu ikke lege, for han og Sef er lige kørt afsted ind til byen for at hygge - mens jeg læser biologi (jordbundsanalyse +o()
Det gider jeg da SÅ meget, når Sef og Tristan er taget ind til byen for at hygge :(

Håber I alle har haft en fantastisk weekend i det gode vejr :)

Knus
Rikke (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2008

Honningblomst

Rikke Lyngholm skriver:

Jeps...det er der en dreng som lige har spurgt om :D Han og hans storesøster stod ved vores dør og spurgte forsigtigt, om Tristan kunne komme ned og lege. De er 10 og 8, og de elsker at lege med Tristan.

Er det ikke bare sødt (L) Jeg syntes det var helt fantastisk, at de kom og spurgte om det.
Tristan kunne nu ikke lege, for han og Sef er lige kørt afsted ind til byen for at hygge - mens jeg læser biologi (jordbundsanalyse +o()
Det gider jeg da SÅ meget, når Sef og Tristan er taget ind til byen for at hygge :(

Knus
Rikke (H)

Jo...det er så hyggeligt og pludselig føler man rigtigt at man har store børn, ikke...:)

Anmeld

31. august 2008

twinboys

Rikke Lyngholm skriver:

Knus
Rikke (H)

Det oplevede vi også på camping ( der bor desværre ikke nogen børn her vi bor i sølvbryllupskvarteret )....:-o

3 søde piger ( trillinger ) kom og bankede på teltet og spurgte om Oliver og Alexander kunne lege og så gik alle 5 børn ind i vores campingvogn og hyggede med farver, malebøger, bøger...:D

Så det var drengenes første pigebesøg thi hi...(L)

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.