Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej.
Lotus86 skriver: Hej de damer.. Jeg har lige været til julefrokost, og der var hyret et band der spillede meget højt, bassen var også ret vild, tror i det kan have haft en skadelig effekt på min baby? Er 12+0 i dag?Knus Nanna
Hej de damer.. Jeg har lige været til julefrokost, og der var hyret et band der spillede meget højt, bassen var også ret vild, tror i det kan have haft en skadelig effekt på min baby? Er 12+0 i dag?Knus Nanna
Det tror jeg nu ikke dit barn kan tage skade af, men det er ikke noget jeg ved 100 %
Nej det tror jeg ikke.
Forestil dig at du har hovedet under vand i svømmehallen. Og de lyder der er der. Sådan har din baby det. Den tager ikke skade af lidt larm.
Fortsat held og lykke med graviditeten
Nej, for det første er hørelsen ikke ret godt udviklet, for det andet skal der enkelte lyde til for at gøre en forskel, pga et kæmpe kanld eller lign.
Fik forbud mod at skyde da jeg var gravid fordi min læge havde læst at efter uge 20 kunne høje knald påvirke dem derinde:-)
Hvis der var band og høj musik har det ikke været i retten, heheheh... Nøj hvor jeg egentlig savner det sted Håber du er glad for at være der
det tror jeg bestemt ikke
KRehder skriver: Hvis der var band og høj musik har det ikke været i retten, heheheh... Nøj hvor jeg egentlig savner det sted Håber du er glad for at være der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128