Kan det skade min baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Lotus86

Hej de damer.. Jeg har lige været til julefrokost, og der var hyret et band der spillede meget højt, bassen var også ret vild, tror i det kan have haft en skadelig effekt på min baby? Er 12+0 i dag?Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Corn

Nej.

Anmeld

10. december 2010

Mka

Lotus86 skriver:

Hej de damer.. Jeg har lige været til julefrokost, og der var hyret et band der spillede meget højt, bassen var også ret vild, tror i det kan have haft en skadelig effekt på min baby? Er 12+0 i dag?Knus Nanna

Det tror jeg nu ikke dit barn kan tage skade af, men det er ikke noget jeg ved 100 %

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

Nej det tror jeg ikke. 

Anmeld

10. december 2010

Malthes mor

Forestil dig at du har hovedet under vand i svømmehallen. Og de lyder der er der. Sådan har din baby det. Den tager ikke skade af lidt larm.

Fortsat held og lykke med graviditeten 

Anmeld

10. december 2010

Lotus86

Tusind tak for jeres hurtige svar, ved godt det nok var et dumt spørgsmål, men blev lige hurtigt bekymret

Anmeld

10. december 2010

Muffinmus

Nej, for det første er hørelsen ikke ret godt udviklet, for det andet skal der enkelte lyde til for at gøre en forskel, pga et kæmpe kanld eller lign.

Fik forbud mod at skyde da jeg var gravid fordi min læge havde læst at efter uge 20 kunne høje knald påvirke dem derinde:-)

Anmeld

11. december 2010

K.Rehder

Lotus86 skriver:

Hvis der var band og høj musik har det ikke været i retten, heheheh... Nøj hvor jeg egentlig savner det sted Håber du er glad for at være der

Anmeld

11. december 2010

Kløver

det tror jeg bestemt ikke

Anmeld

12. december 2010

Lotus86

KRehder skriver:

Hvis der var band og høj musik har det ikke været i retten, heheheh... Nøj hvor jeg egentlig savner det sted Håber du er glad for at være der

Det var det nemlig, skide god julefrokost som sædvanlig, bare lidt kedeligt at jeg måtte bytte juleøllene ud med cola

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.