Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kom frit frem med uheldige billeder af de kære små(;
starter med et par stykker a albert
i må gerne spame det gør jeg, lidt *fnis*
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh hvor er det fantastisk det sidste!
Jeg har ikke nogen, da jeg sletter dem der er dårlige... Men kunne være jeg sku begynde at gemme nogle, for det ER da sjovt
Jeg har det her uheldige af Lasse... Lidt gulsot, kæmpe dun hår og kæmpe præmatur øjne som lige er fuldstændig åbnet... ja... og han er ca. 3 uger på billedet..
DAs mor skriver: Åh hvor er det fantastisk det sidste! Jeg har ikke nogen, da jeg sletter dem der er dårlige... Men kunne være jeg sku begynde at gemme nogle, for det ER da sjovt
hihi ja, det er taget imens jeg er ved at give ham elefanthuen på hihi
KittyGirl skriver: Jeg har det her uheldige af Lasse... Lidt gulsot, kæmpe dun hår og kæmpe præmatur øjne som lige er fuldstændig åbnet... ja... og han er ca. 3 uger på billedet..
nøj hvor ser han dog sød ud og med "Stød" i håret(;
Alberts/ skriver: kom frit frem med uheldige billeder af de kære små(; starter med et par stykker a albert i må gerne spame det gør jeg, lidt *fnis*
Ej det sidste er simpelthen fantastisk...det vil han elske dig for at vise frem når han blir større
propogberta skriver: Ej det sidste er simpelthen fantastisk...det vil han elske dig for at vise frem når han blir større
haha ja da det er det bedste jeg kunne gøre for ham
Sjov tråd.. her er lige hvad jeg kunne finde
MarleneH skriver: Sjov tråd.. her er lige hvad jeg kunne finde
hihi det anden sidste er bare godt hihi
Har egentlig ikke så mange, men 1 har jeg, synes det er lidt sjovt.
Vi troede at det var en 4'er ble, men bleen viste sig at være lidt for stor!! Men STR 7!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128