Nogen der ser kanal 4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. december 2010

*Sofie*

Stakkels kvinde...
...og hvor er det...vildt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Corn

???

Anmeld

10. december 2010

*Sofie*

33-årige Mandy Sellars har verdens største ben. Videnskaben kan ikke komme med en fornuftig forklaring, men faktum er, at Mandy er skæv i ryggen, hendes ene ben er 10 cm kortere end det andet, hendes ene fod vredet helt om, så hun går på vristen. Til sammen vejer benene imponerende 95 kg - tre gange så meget som normale kvinders. Mandy er uddannet psykolog og kæmper sig dagligt ud af ensomheden for at leve et normalt liv. Hendes tilstand falder ind under kategorien "overdreven vækst", dvs. symptomer, som den berømte såkaldte "elefantmand" også led af. Selv om Mandy max kan stå op i 10 minutter ad gangen, har svært ved at gå, problemer med at sætte sig ind i bilen og andre dagligdags udfordringer, passer hun sit arbejde og holder humøret højt. Men Mandy bliver dårligere og dårligere. Benene vokser stadig, og snart vil hun ikke længere kunne gå. Mandy står nu over for et svært valg, der for alvor vil forandre hendes fremtid. Lægerne foreslår muligheden for amputation, men med en så omfattende operation er der mulighed for et dødeligt udfald.

Anmeld

10. december 2010

morethanperfect

Det ser jeg så nu ..

stakkels hende !

Anmeld

10. december 2010

eElak

Jep jeg har det kørende... 

Daaaamn stakkels kvinde!!! 

Anmeld

10. december 2010

*Sofie*

Ahmen hvor er det vildt altså.
Da jeg lige så hende de første sekunder ku jeg ikk lade vær med at tænke "Ai, hold nu op, det MÅ da være en joke det der!"

Anmeld

10. december 2010

Pige2009

Crazy

Anmeld

10. december 2010

merle2010

jeg ser det osse.. stakkels kvinde altså.. det må sku være forfærdeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.