Mette88 skriver:
Hejsa piger.
Når min datter og jeg er hjemme hos familie, så er hun meget pylrede.. Når jeg skifter ble på hende hjemme hos min mor og far, græder hun selvom hun elsker at blive puslet, syntes det er vildt mærkeligt. hun er 3 måneder og kan allerede blive bange hvis hun ser en fremmede, hvilket jeg syntes er vildt tidligt. I dag var vi i Bilka i dag, så ville vi spise i bistroen. Jeg ammede hende og alt det, så kom hun over til sin morfar, så begyndte hun bare at græde og har aldrig hørt hende græde sådan før, hun var virkelig ked af det, jeg gik så ud og skiftede hende, hun græd stadig. Min mor gik også lidt rundt med hende, men hun græd stadig, så kom hun over til mig, så holdte hun så lidt op. Men var stadig sådan pylret. Da vi kom hjem, var der ingenting. Hun var mega glad.- Grunden til hun er sådan når vi er andre steder henne, kan det være fordi det bliver for meget for hende? Altså alt det hun ser og forskellige ansigter og ting. Når hun er så lille kan hun så allerede føle sig mest tryg der hjemme. Syntes hun er alt for meget mor kjælle..
Men det har jeg nu ikke noget imod.. 
Ja, der kan helt sikkert være alt for meget fremmede omkring hende. Vores datter kan stadig være sådan, og hun er 7 mrd nu.
Men som 3 mrd begynder de at åbne øjnene for verdenen udenfor, og den kan virke skræmmede på dem.
Jeg holdte meget Elizabeth hjemme de første 3 mrd., derefter begyndte jeg stille og roligt at gå i indkøscentre med bæreselen. Og det kunne hun rigtig godt lide. Hun kiggede rundt hele tiden, og efter en god time, var hun helt bombet. Så kunne jeg lægge hende i barnevognen/indkøbsvognen, og hun sov en time der, mens jeg måske lige fik en kop kaffe.
Så det er fordi, at der sker for mange ting omkring hende. Det er noget øv, men sådan var det også her.
Knus
Anmeld