*FNIS* eller det er jo selvfølelig ikke FNIS, for det er skam ganske alvorligt at blive stoppet af politiet!!
I dag da jeg kørte hjem fra DP, sad Lutten som altid bagi og så Pedersen og Findus, jeg kommer så til et kryds, og helt ærligt jeg havde virkelig IKKE bedømt afstanden, til det lys der liiiige skiftede til gult (Mener jeg!!) kommer så over krydset som skifter til rødt midt ude i, men over kommer jeg da.... Da jeg så når længere hen af vejen, holder jeg for rødt i kø, BANK BANK, siger det så på min rude, jeg blev vildt forskrækket over det banker på, jeg kikker ud og der, står, ja jeg siger jeg det lignede seriøst guuuds gave til kvinden, men åhhh han havde det der mørke tøj på, og så stod der politi på ham
skynder mig at åbner døren og siger guuuuud er der sket noget, han kikker på mig og siger, ja det er der jo når jeg løber forbi 7 biler for at komme op til dig
Han spørger jeg ikke lige vil køre ind bagved den vej vi holder på, jo jo siger jeg....
Vi kommer så derind, og stiger jeg igen, siger til Hr. betjent, undskyld jeg stiger ud, men Malucca bliver forskrækket hvis du hænger ind gennem ruden, og sender ham mit bedste smil
Jeg spørger ham hvad dælen der er galt, og han siger så: jamen kæreste du kørte overfor MEGET gult lys. og jeg begynder at give ham en laaaang forklaring, med at jeg var bange for at bremse, da der var så glat og det er jo farligt i sådan et vejr, da bremselængden jo er meeegeeet forlænget. Han vil så gerne se mit kørekort, som jeg giver ham, han går så hen til sin makker, og de kaler centralen, kommer tilbage og siger, ja altså min makker vhar skrevet denne bøde på 1000 kr. Han rækker mig så bøden, men siger så: ved du hvad, du har givet mig det kønneste SMIL i denne uge, så tager han bøden og hiver stykker, og siger ha´en god weekend 
Nåh ja Malulcca sidder så inde i bilen og råber: BYE BYE SKATTER, da han går...