Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min Lille bitte Baby er i dag blevet 8 måneder Hun er så syg i dag, så der er ikk blevet sovet i en uge men hun siger klare tydelige ord nu, Rejser sig op af ALT og går med ting foran sig ( nogle gange) og hvis vi holde hende i hænderne så går hun
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sikke en skøn datter i har.. Er helt vild med det billede hvor hun sidder i badet og er opslugt af badesvampen..
nåååh!! hun er godt nok dejlig..
kan slet ikke forstå der kun er 1½ måned til at min lille pige kan alt det :O
Lone H. skriver: Min Lille bitte Baby er i dag blevet 8 måneder Hun er så syg i dag, så der er ikk blevet sovet i en uge men hun siger klare tydelige ord nu, Rejser sig op af ALT og går med ting foran sig ( nogle gange) og hvis vi holde hende i hænderne så går hun
Hvor er hun bare en lækkermåz
Ayasmor skriver: sikke en skøn datter i har.. Er helt vild med det billede hvor hun sidder i badet og er opslugt af badesvampen..
Aiiii hold nu op hvor er hun skøn!!!! Hun ser da bare ud som om livet er en stor fest he he
Knus Tulle
Hun er så søøøød Og lige så smuk som hendes mor
BlyViol skriver: nåååh!! hun er godt nok dejlig.. kan slet ikke forstå der kun er 1½ måned til at min lille pige kan alt det :O
Tulle28 skriver: Aiiii hold nu op hvor er hun skøn!!!! Hun ser da bare ud som om livet er en stor fest he he Knus Tulle
jannebjerre skriver: Hun er så søøøød Og lige så smuk som hendes mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128