Libero klubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Bare-mig

Jeg er medlem af libero, jeg har dog kun brugt det til at få deres babypakke til min datter. Nu er jeg jo gravid igen og vil gerne have en pakke til nr 2 også - ja hvis det findes, for jeg kan ikke se hvor man kan bestille en til nr 2 på deres hjemmeside.

Nogen der ved hvordan man gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

MortilTheodor

Nu har jeg kun selv en enkelt - indtil videre  Men sådan som jeg har forstået det, så melder du dig bare ud og ind igen for at kunne få deres babypakker til nr. 2!

Anmeld

10. december 2010

FamilienSørensen

Kan man evt. tilføje et barn mere ellers så hehe slet dig selv som bruger og opret dig fra starten. Men prøv selvf. at undersøge alt før du sletter

Anmeld

10. december 2010

g.seerup

du kan tilføje en ny graviditet inde under din profil, og få en pakke igen..har fået til alle mine 3, så det kan man sagtens

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

Mor til Maj skriver:

Jeg er medlem af libero, jeg har dog kun brugt det til at få deres babypakke til min datter. Nu er jeg jo gravid igen og vil gerne have en pakke til nr 2 også - ja hvis det findes, for jeg kan ikke se hvor man kan bestille en til nr 2 på deres hjemmeside.

Nogen der ved hvordan man gør

Jeg fik afvide at der kun var ÉN pr. husstand. Om det så var med flere års mellemrum, var det kun én pr. husstand.

Anmeld

10. december 2010

Lolli

Jeg har fået til begge mine. Man bliver jo meldt ud når barnet er 2 år og jeg nåede ikke at blive gravid indenfor den periode. Men der er i hvert fald ingen problemer med at få en pakke mere ved næste barn.

Prøv at skrive til dem.

Anmeld

10. december 2010

Bare-mig

Nu har jeg både oprettet mig på ny og ændret mine oplysninger til gravid med nr 2 - så er det bare og vente og se om der kommer et bevis på at jeg kan hente en pakke

Tak for svar!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.