Halsbetændelse og flydende pencillin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Diana...

Hej alle sammen

Min søn på ca 22 måneder har fået halsbetændelse, vi har så lige været på apoteket for og hente noget pencillin til ham og det er så noget flydende noget der smager af vanilie. MEN vi kan bare ikke få det ned i ham vi har fået et lille målbæger og en sprøjte med alt efter hvad der var nemmest. 

Han smagte det først i bæger vi havde jo håbet han bare ville drikke det men han smagte på det og sagde så NEJ. Så måtte vi jo prøve sprøjten for ned SKAL det, og vi håber jo lidt han ville synes det var sjovt med det bæger. Det ende med han kun fik 1 ml ned ca ud af de 5 for han spyttet jo bare det hele ud igen selv om vi kun tog lidt af gangen 

Har i nogen gode råd til hvordan jeg kan få det i ham for det er lidt vigtigt han får det da det er en slem halsbetændelse og han har det bare ikke særlig godt 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

<3

Kommer det i hans yndlingsdrik

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Kirle skriver:

Kommer det i hans yndlingsdrik

Jamen må man godt blande det med noget andet? 

Anmeld

10. december 2010

Maria.

Diana... skriver:

Ja, det må du godt.. husk at få det hele med.. Ellers vanilleis.. Så er smagen måske mere skjult..

god bedring med den lille!

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Maria. skriver:

Ja, det må du godt.. husk at få det hele med.. Ellers vanilleis.. Så er smagen måske mere skjult..

god bedring med den lille!

Åhh vanilie is havde ellers været en god ide han er bare ikke så god til alt det søde (heldigvis på nogen punkter) Men lige her er det røv irriterende. 

Jamen vi vil prøve at blande det op i noget at drikke i morgen 

Tak for svar begge 2 

Anmeld

10. december 2010

Maria.

Diana... skriver:

Åhh vanilie is havde ellers været en god ide han er bare ikke så god til alt det søde (heldigvis på nogen punkter) Men lige her er det røv irriterende. 

Jamen vi vil prøve at blande det op i noget at drikke i morgen 

Tak for svar begge 2 

Jeg er heller ikk fan af sukker til de mindste, men du kan købe sukkerfri vanilleis i netto jeg lider selv rigtig meget af halsbetændelse, og spiser sunlolly i lange baner når jeg hr det, for det er så dejligt at få halsen kølet af..

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Maria. skriver:

Jeg er heller ikk fan af sukker til de mindste, men du kan købe sukkerfri vanilleis i netto jeg lider selv rigtig meget af halsbetændelse, og spiser sunlolly i lange baner når jeg hr det, for det er så dejligt at få halsen kølet af..

Jeg også mod det, men det er sgu Lucas selv der ikke gider spise noget der smager sødt. 

Hmm jeg må prøve mig frem. Tak for hjælpen. 

Anmeld

10. december 2010

<3

Diana... skriver:

Selvfølgelig må man det De aktive og givtige kombonenter i penicillinen virker uafhængigt af sukker og andre ting. Faktisk  bør penicillin tages i forbindelse med et måltid.

Bare husk at skyl munden bagefter med lidt vand (så h*n ikke får mundsvamp )

Anmeld

10. december 2010

Maja88

årgh lille fyr. men kan sagtens forstå ham.

det smager absolut ikke af vanillie men af AD Jeg har stadig traumer over da jeg fik det i børnehaven. kan bare huske lugte og smagen og jeg er altså 22 år i dag. Mener bare jeg fik noget at skylle efter med

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Kirle skriver:

Selvfølgelig må man det De aktive og givtige kombonenter i penicillinen virker uafhængigt af sukker og andre ting. Faktisk  bør penicillin tages i forbindelse med et måltid.

Bare husk at skyl munden bagefter med lidt vand (så h*n ikke får mundsvamp )

Ok fantastisk det bliver blandet op med noget så Så håber jeg han gider tage det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.