Jonas news.....................or not!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2010

anna-jonas

Har så igen tilbragt en dag på Skejby sygehus, med knejten og hans far. Men vi er sådan set ikke meget klogere på, hvad det er Jonas fejler. Der er taget endnu flere prøver i dag, og dem skal vi så komme til svar på sidst i næste uge..............................de vil ringe når de foreligger.

Det var ellers deres speciallæge inden for Cystisk fibrose, der kiggede på ham i dag..........................så der blev jeg sgu' lige lidt klam. Men altså, de leder stadig efter enoget mave-tarm-halløj. Sandsynligvis Morbus Crohn.

Tusind tak for al jeres støtte, og søde hilsner i denne uge. Det har været en sej uge at komme igennem, p.g.a bekymringer. Men er ved at blive mere rolig nu...................som tiden går.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

otlitrom

Jeg sender mange tanker i løbet af dagen... Det må være ubeskrivelig hårdt at se sit barn sygt, men ikke at ane, hvad det er!

I fortjener det ikke... Det er der ingen der gør!

Ønsker Jer det bedste, søde Mette!!

Anmeld

10. december 2010

Bondepigen

Godt du er blevet mere rolig, for jeg NÆGTER at tro, det er noget alvorligt!!!

Håber snart de finder ud af, at det er ganske harmløst, når bare han får den rette medicin i en kortere periode....

Anmeld

10. december 2010

oo

vi hepper såååå meget på ufarlig virus herhjemme (ja, Søren følger jo MEGET med )

Anmeld

10. december 2010

JustAnotherName

Hvordan har Jonas det - udover prøverne - Er han stadig lige slatten og træt og sådan? Eller virker han på nogen som helst måde til, at have det bedre?

Anmeld

10. december 2010

anna-jonas

JustAnotherName skriver:

Hvordan har Jonas det - udover prøverne - Er han stadig lige slatten og træt og sådan? Eller virker han på nogen som helst måde til, at have det bedre?

Han synes selv at han har det lidt bedre.......................men han ser herrens ud. Men synes hans ben er i bedring.....

Anmeld

10. december 2010

JustAnotherName

anna-jonas skriver:

Han synes selv at han har det lidt bedre.......................men han ser herrens ud. Men synes hans ben er i bedring.....

Jeg krydser fortsat, tænker på Jer, og håber på alt det bedste....

Anmeld

10. december 2010

Ida.

Åh Mette, jeg har også sendt dig milliarder af tanker i de her dage - tager hatten af for, at det endnu engang lykkes dig at holde hovedet oven vande, selvom jeg ved, at du har det uendeligt svært!

Jeg krydser sammen med de øvrige NS'ere fingre for noget uskyldigt!!

Anmeld

11. december 2010

sarahb

sender jer alt held med Jonas og at de kan finde ud af hvad den dejlige Jonas fejler. Han må meget gerne blive rask så i kan få ro i familien.

Kæmpe stort kram fra os.

Anmeld

11. december 2010

Barbamama

anna-jonas skriver:

Har så igen tilbragt en dag på Skejby sygehus, med knejten og hans far. Men vi er sådan set ikke meget klogere på, hvad det er Jonas fejler. Der er taget endnu flere prøver i dag, og dem skal vi så komme til svar på sidst i næste uge..............................de vil ringe når de foreligger.

Det var ellers deres speciallæge inden for Cystisk fibrose, der kiggede på ham i dag..........................så der blev jeg sgu' lige lidt klam. Men altså, de leder stadig efter enoget mave-tarm-halløj. Sandsynligvis Morbus Crohn.

Tusind tak for al jeres støtte, og søde hilsner i denne uge. Det har været en sej uge at komme igennem, p.g.a bekymringer. Men er ved at blive mere rolig nu...................som tiden går.

Knus Mette

Godt at høre nyt selvom der intet nyt var! Jeg håber altså snart de finder ud at hvad der er i vejen med din dreng.... STORT knus til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.