Utålmodig for tiden...nu må maven godt snart vokse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2010

thilde-tusindfryd

Er lidt utålmodig for tiden. Der sker simpelthen for lidt

Min mave vokser, men det kan ikke rigtig ses, fordi jeg i forvejen er overvægtig. Så det er bare fedtet, der erstattes af livmoder og fasthed. Jeg kan selv mærke, at min mave er blevet mere hård og jeg kan ikke længere lukke mine bukser. Jeg kan også godt begynde at ane en forskel i kropsproportionerne. Jeg taber mig på resten af kroppen, mens maven vokser. Så den er fortsat stor nu, mens jeg især i ansigtet kan se, at jeg blir lidt slankere. Så proportionerne ændrer sig. Men jeg tror sgu ikk, at andre kan se det endnu

Det er lidt træls. Går bare og venter. Ja, det er da ikke fordi jeg triller tommelfingre. Jeg har travlt i hverdagen. Men ind imellem, måske især i weekenden, så ku jeg godt tænke mig, at der snart skete noget mere og at jeg hurtigere rykkere tættere på min termin. Syns godt nok 9 md er laaaang tid.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

JustMe

Bare vent, det skal nok komme Mon ikke folk kan se ændringerne, når du selv kan? Ofte kan andre se det, før man selv kan

Anmeld

10. december 2010

thilde-tusindfryd

JustMe skriver:

Bare vent, det skal nok komme Mon ikke folk kan se ændringerne, når du selv kan? Ofte kan andre se det, før man selv kan

Tja...ved ikk. Får ikk nogen kommentarere ihf. Kun blikke, pga. mine åbentstående bukser, med elastikker på knappen....men folk tror nok bare, jeg har forædt mig

Og så har jeg i virkeligheden tabt mig 8-9 kg siden juni. Uretfærdigt altså !

Anmeld

10. december 2010

JustMe

Ja, man kan bare ikke vente, til andre kan se, hvad der virkelig gemmer sig bag de bukser, der ikke kan lukkes

Men superflot vægttab; så må du give dig selv et klap på skulderen, når nu ingen andre gør det

Anmeld

10. december 2010

thilde-tusindfryd

JustMe skriver:

Ja, man kan bare ikke vente, til andre kan se, hvad der virkelig gemmer sig bag de bukser, der ikke kan lukkes

Men superflot vægttab; så må du give dig selv et klap på skulderen, når nu ingen andre gør det

Jamen det gør jeg skam oss

Men.....det ku jo være dejligt og hyggeligt, hvis andre snart ku se, at man er gravid. Så skal man ikke gå og fortælle det hele tiden

Anmeld

10. december 2010

JustMe

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.