Update: Scanning idag kl. 14.000... GG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.383 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. december 2010

ønskebørn74

HOLD OP JEG ER GLAD... Jeg havde 7-8stk på den ene æggestok og 3-4 på den anden... De var imellem str. 14-16 allerede og der var flere på vej... Skal scannes på søndag igen og have taget blodprøve for at sikre at jeg ikke er overstimuleret... Havde ondt, var oppustet og dårlig igår... Fik ros for at lave så mange æg på kun 150enheder Gonal-F på 8 dage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Agnete

ønskebarn74 skriver:

HOLD OP JEG ER GLAD... Jeg havde 7-8stk på den ene æggestok og 3-4 på den anden... De var imellem str. 14-16 allerede og der var flere på vej... Skal scannes på søndag igen og have taget blodprøve for at sikre at jeg ikke er overstimuleret... Havde ondt, var oppustet og dårlig igår... Fik ros for at lave så mange æg på kun 150enheder Gonal-F på 8 dage...

FANTASTISK..!!! Ikke noget at sige til, at du var/er øm. Men håber da ikke at du er overstimuleret... Håber at det går lige så godt på søndag til scanning.

Kh Agnete

Anmeld

10. december 2010

ønskebørn74

Agnete skriver:

FANTASTISK..!!! Ikke noget at sige til, at du var/er øm. Men håber da ikke at du er overstimuleret... Håber at det går lige så godt på søndag til scanning.

Kh Agnete

1000 tak søde!!!

Anmeld

10. december 2010

Kruse90

Fedt

Håber de forbliver gode
Og håber ikke du er overstimuleret

Anmeld

10. december 2010

Lisbeth1985

Ihh, hvor er det dejligt Et stort tillykke med de fine æg herfra

Anmeld

10. december 2010

Medin

Tillykke med de fine æg.

Jeg havde desværre kun 3 fine på 11 mm. - Er nu begyndt på Gornal F. Og har desværre allerede glemt om jeg skal tage det 3 eller 4 dage. Fik så mange ting af vide i dag...

Anmeld

10. december 2010

ønskebørn74

Tillykke med de fine æg.

Jeg havde desværre kun 3 fine på 11 mm. - Er nu begyndt på Gornal F. Og har desværre allerede glemt om jeg skal tage det 3 eller 4 dage. Fik så mange ting af vide i dag...

1000 tak søde...... Husk der skal kun et guldæg til at lave et barn... Jeg har PCOS og ved mine æg er ikke alle gode... Sådan er det tit hos os PCO piger...

Anmeld

10. december 2010

pussekat

ønskebarn74 skriver:

hejsa

tillykke lille hønemor  når ja vi lave jó æg som høne hihi

for du ikke bliv overstimuleret

Anmeld

10. december 2010

AnneH

Hvor er det dejligt med så mange fine æg...

for at du ikke er overstimuleret.

Anmeld

10. december 2010

ønskebørn74

1000 tak alle sammen... Hvor er i bare skønne!!!

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.