Så fik jeg endelig svar fra kønsscanning igen;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Moar2011

Tillykke

Jeg skal se om jeg kan få en tid på lørdag til en kønsscanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

betiinsen

Camillee skriver:

Tillykke med lille Emilie  
så bliver det lidt sjovere at gå januar udsalg (:

held og lykke med det hele

hehe ja det har du helt ret i... arb. også i H&M så det er ret lokkende med alt det babytøj

Anmeld

10. december 2010

betiinsen

Babyklar skriver:

Tillykke

Jeg skal se om jeg kan få en tid på lørdag til en kønsscanning

ihh tak kan jeg godt forstå, det vil du helt sikkert ikke fortryde.. det er en fantastisk oplevelse..

Anmeld

10. december 2010

Mette.

betiinsen skriver:

Hej piger.. var til kønsscanning for 2 uger siden hvor de sagde det var en pige, men var alligevel ikke selv overbevist og bestilte så en tid til en anden scanning på en ny klinik

og den er god nok, venter en dejlig PIGE Emilie skal hun hedde Nu tør jeg tro det og er såååååå glad..

Tillykke med den lille prinsesse som gemmer sig i mavsen. - og sikke et smukt navn. , det hedder min datter også. 

Anmeld

10. december 2010

betiinsen

Mette. skriver:

Tillykke med den lille prinsesse som gemmer sig i mavsen. - og sikke et smukt navn. , det hedder min datter også. 

hehe tak, er også helt vild med navnet, det er sååååååå sødt

Anmeld

10. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

ihh tak kan jeg godt forstå, det vil du helt sikkert ikke fortryde.. det er en fantastisk oplevelse..

- Ja, det er jeg sikker på at jeg ikke gør. og både mig og kæresten ville gerne vide det, så det er jo ikk noget problem

Anmeld

10. december 2010

betiinsen

Babyklar skriver:

- Ja, det er jeg sikker på at jeg ikke gør. og både mig og kæresten ville gerne vide det, så det er jo ikk noget problem

har du funder ud af hvor du vil bestille det?

Anmeld

10. december 2010

Moar2011

har du funder ud af hvor du vil bestille det?

Ja, oppe i hobro på gaia hun var SÅ sød og rar og tog sig tid til at scanning, da vi var til tryghedsscanning  - og så får man både en dvd med bebs og billede.

Anmeld

10. december 2010

FrkLarsen

betiinsen skriver:

Hej piger.. var til kønsscanning for 2 uger siden hvor de sagde det var en pige, men var alligevel ikke selv overbevist og bestilte så en tid til en anden scanning på en ny klinik

og den er god nok, venter en dejlig PIGE Emilie skal hun hedde Nu tør jeg tro det og er såååååå glad..

Stort tillykke med den lille Prinsesse  

OG SMUK NAVN! (hedder min datter også)  

Anmeld

10. december 2010

Camillee

betiinsen skriver:

hehe ja det har du helt ret i... arb. også i H&M så det er ret lokkende med alt det babytøj

ja det kan hurtigt blive farligt (: brugte også lidt for mange penge i HogM sidst, Han vokser bare ud af alt lige nu, kunne han da ikke bare have ventet til Januar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.