ja altså...det er vi jo startet på med stor succes herhjemme...dvs det er kun z der sover udenfor 
men...hvad er "reglerne"?? min sp kommer først om ti dage, så altså...det er jo lidt længe og vente og jeg gider ikke ræse rundt for at få fat i hende, når jeg har JER - som helt sikkert ved ALT om ALT om at sove ude 
så kom med dem, alle de gode råd, retningslinier, regler whatever!!
z har sovet udenfor i barnevognen siden tirsdag. Tirsdag blev hun pakket i natdragt, uldvanter, bomuldshue og strikhue og ned i køreposen fra min mor i tyk uld og så med dyne over og i liften og ud. men jeg synes måske hun var en anelse kold da hun kom ind igen. hendes fingre var enormt længe om at blive varme og jeg ved godt de ikke kan holde varmen i hænder og fødder, men nu lider jeg selv af ekstrem dårligt blodomløb i hænder og fødder, så jeg tænker at det sikkert også er dét der er med hende. så igår fik hun alm. strømper og så uldstrømper på fødderne og alm. strømper og uldvanter på hænderne, bomuldshue og strikhue på hovedet, ned i uldkøreposen og så pakket i voksien, som jo er MEGET mere end en skaldet lille dyne! og der havde hun det dejligt hele vejen igennem og kom ind og var lun uden at være overophedet. så sådan blir hun puttet indtil videre. og så har det været klart vejr alle tre dage, for de må jo ikke være ude i tåge?? men idag sneede det en overgang mens hun var ude og der tænkte jeg SHIT, for MÅ det godt det? eller rettere, må hun ligge ude i snevejr? hun står jo under kæmpe halvtag sammen med brændet, så det er ikke fordi det sner ned på hende overhovedet, men jeg synes jeg har hørt de ikke må stå ude i nedbør...eller er det fugtigt vejr? og er fugtigt vejr kun regnvejr/tåge??
ja...jeg er sgu lidt amatør agtig, men fårk det er godt for hende at sove ude, det er minimum 3 1/2 time hver dag hun tar udenfor i streg
og imorges blev hun edderspændt da jeg overvejede at putte hende i vuggen til den tidlige middagslur. som nu er sløjfet/lagt sammen med den sene, så hun kommer udenfor allerede kloken 11 og kommer ind igen 14:30-15:00 agtigt.
Anmeld