Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lillespurv20 skriver: Lærke bliver 8 mdr i morgenI får lige lidt billeder så i kan se hendes udvikling
Lærke bliver 8 mdr i morgenI får lige lidt billeder så i kan se hendes udvikling
Smukke Lærke Ligeså smuk som sin Moar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Smukke Lærke Ligeså smuk som sin Moar
lillespurv20 skriver: åhh tak søde
åhh tak søde
Så lidt søde har du fået sovet ?
Lone H. skriver: Så lidt søde har du fået sovet ?
lillespurv20 skriver: ja har taget flere små lure hele dagen og tror ikke der går længe inden jeg ligger i min seng søde
ja har taget flere små lure hele dagen og tror ikke der går længe inden jeg ligger i min seng søde
Hehe okay søde
lillespurv20 skriver: tak hihi ja det var ikke lige stedet for hende, det må jeg have lavet om for elsker Ikea Ej det var en time over hendes sengetid og hun var über pylret, men til sidst overgav hun sig
tak hihi ja det var ikke lige stedet for hende, det må jeg have lavet om for elsker Ikea Ej det var en time over hendes sengetid og hun var über pylret, men til sidst overgav hun sig
Adam har nu også sovet efter 5 min de gange jeg har haft ham med i IKEA (
Tillykke med hende - Elizabeth blir 7 mrd idag. der er lige 1 mrd i mellem dem :-)
DAs mor skriver: Adam har nu også sovet efter 5 min de gange jeg har haft ham med i IKEA (
Eliza/lykke skriver: Tillykke med hende - Elizabeth blir 7 mrd idag. der er lige 1 mrd i mellem dem :-)
DAs mor skriver: Hvor er hun sød - men hun synes der er kedeligt i IKEA???
Hvor er hun sød
- men hun synes der er kedeligt i IKEA???
Samtidig med at vi vækkede lærke for at komme afsted. Og der var 140 km der over Men Lærke klarede turen super flot.
~ Buito ~
P.s lillespurv20 er min søster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128