Nogen som har taget Noskapin Dak Hostetabeletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.061 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2010

JuelZ

mens i er gravide ?

Jeg er blevet ramt af en slem omgang forkølelse og nu er jeg nået til det punkt hvor jeg slet ikke kan sove fordi min hals klør og alt det der...

Og var så på apoteket for at finde ud af hvad jeg må få for det : og damen sagde til mig at Noskapin Dak 25mg må jeg gerne ta (det stod os på medcin.dk eller hvad hjemmesiden nu hedder, og så åbner hun æsken, også står der at jeg skal ta kontakt til min læge, men der er lukket nu jo, så jeg skal istedet have fat i vagtlægen for at hører, for gider ik en nat mere med hoste og bræk fornemmelser :-(

Nogen som har taget dem og har de virket?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

JuelZ

10. december 2010

Fenris

tjm skriver:

mens i er gravide ?

Jeg er blevet ramt af en slem omgang forkølelse og nu er jeg nået til det punkt hvor jeg slet ikke kan sove fordi min hals klør og alt det der...

Og var så på apoteket for at finde ud af hvad jeg må få for det : og damen sagde til mig at Noskapin Dak 25mg må jeg gerne ta (det stod os på medcin.dk eller hvad hjemmesiden nu hedder, og så åbner hun æsken, også står der at jeg skal ta kontakt til min læge, men der er lukket nu jo, så jeg skal istedet have fat i vagtlægen for at hører, for gider ik en nat mere med hoste og bræk fornemmelser :-(

Nogen som har taget dem og har de virket?

Hej

Ja jeg tog dem, men de virkede ikke særlig godt....Så tror roligt du kan tage dem- apoteket har jo uddannede farmaceuter, så tror de ved hvad de snakker om, lige så vel som en læge måske gør

God bedring

Anmeld

10. december 2010

JuelZ

Apples skriver:

Hej

Ja jeg tog dem, men de virkede ikke særlig godt....Så tror roligt du kan tage dem- apoteket har jo uddannede farmaceuter, så tror de ved hvad de snakker om, lige så vel som en læge måske gør

God bedring

Ja det er netop os det jeg mener at de ved ligeså meget....

jeg siger ihvertfald tak for svar, og håber mit hjælper når jeg begynder på dem

Anmeld

10. december 2010

tingimor

jeg har også lige taget dem men syns heller ikke de hjalp så meget fik af hvide af lægen dem kunne jeg sagens tage

Anmeld

10. december 2010

JuelZ

tingimor skriver:

jeg har også lige taget dem men syns heller ikke de hjalp så meget fik af hvide af lægen dem kunne jeg sagens tage

jeg er meget spændt på at se om de virker på mig så ...

Anmeld

10. december 2010

tingimor

tjm skriver:

jeg er meget spændt på at se om de virker på mig så ...

krydser finger for dig er bestemt ikke sjovt at hoste sig igennem natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.