Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
- Var til første jordemoder besøg idag - rigtig rar ældre dame jeg kom indtil - er dog hurtig ude igen, men fik svar på de ting jeg havde, hun fik mærket på maven og givet de ting hun havde - en go oplevelse og alt var perfekt. dog var det helt fantastisk at høre bebs hjerte lyd :') Daamn det gav altså tåre i øjne krogen, og kæresten var helt rørt, ma ku se hans tåre i øjne krogen jeg smeltede heeelt
Den bebs er da bare så meget ønsket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er altid helt specielt at høre hjertelyden!!! Jeg fik da også en lille tåre i øjenkrogen da jeg var til første jordemoderbesøg, selv om det er nr. 2 jeg venter... Det var også stort for mig, da manden og jeg var til md-skanning, og fik at vide hvad det blev...
Så nu glæder jeg mig bare til om 17 uger ca...
Babyklar skriver: - Var til første jordemoder besøg idag - rigtig rar ældre dame jeg kom indtil - er dog hurtig ude igen, men fik svar på de ting jeg havde, hun fik mærket på maven og givet de ting hun havde - en go oplevelse og alt var perfekt. dog var det helt fantastisk at høre bebs hjerte lyd :') Daamn det gav altså tåre i øjne krogen, og kæresten var helt rørt, ma ku se hans tåre i øjne krogen jeg smeltede heeelt Den bebs er da bare så meget ønsket
hvor dejligt at høre
det er nemlig rigtig stort....
bøgelund1 skriver: hvor dejligt at høre det er nemlig rigtig stort....
Ja, det var altså helt vildt stort og så fik man jo os bekræftet at der stadig er liv
WE LIKE
Babyklar skriver: Ja, det var altså helt vildt stort og så fik man jo os bekræftet at der stadig er liv
ja det er jo det. Og tro mig, du bliver ALDRIG træt af at høre den hjertelyd.. jeg var os til jm igår. det er så hyggeligt..
ej hvor skønt.. elsker også at høre hjertelyd
betiinsen skriver: ej hvor skønt.. elsker også at høre hjertelyd
- Havde slet ikke regnet med at høre det idag ihh altså
bøgelund1 skriver: ja det er jo det. Og tro mig, du bliver ALDRIG træt af at høre den hjertelyd.. jeg var os til jm igår. det er så hyggeligt..
Jeg var hurtig inde og ude igen. men hun svarede på alle mine spørgsmål, så følte mig faktisk helt tilfreds da jeg gik derfra.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128