Frysepizza

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

lisesp83

Maja88 skriver:

ja kunne virkelig godt spise en lige nu, men tør ikke bevæge mig ned i en butik for så kommer der 120 andre ting med i kurven. kunne æde alt lige nu

Haha det kender jeg godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

missie20

lisesp83 skriver:

Pyhh er ikke så meget til hvidløg.

Godt min kæreste ikke kigger med, han elsker hvidløg. Men så syns jeg ikke han er så hyggelig at sove ved siden af

Nej pointen er i begge skal, ellers er det ikke så sjovt. Vi bader næsten i hvidløg om lørdagen, da det så har en masse timer at fordampe af i hehe

Anmeld

10. december 2010

lisesp83

Noneother skriver:

mmm ja. Jeg skal faktisk i Lidl senere idag. - efter den her tråd kommer jeg nok ikke udenom, at der lige ryger sådan en pakke i kurven. -Det alt for længe siden.

undskyld.. Det nok min skyld de ryger i din kurv så.

Anmeld

10. december 2010

Noneother

lisesp83 skriver:

undskyld.. Det nok min skyld de ryger i din kurv så.

Hehe ja. skam dig!

Nu er det så sjældent jeg er i Lidl, men skal selvfølgelig liiiige idag ikk.

Anmeld

10. december 2010

lisesp83

Noneother skriver:

Hehe ja. skam dig!

Nu er det så sjældent jeg er i Lidl, men skal selvfølgelig liiiige idag ikk.

Arg hvis det alligevel er sjældent du er i Lidl, så kan man da ligeså godt hapse den pizza

Anmeld

10. december 2010

Noneother

lisesp83 skriver:

Arg hvis det alligevel er sjældent du er i Lidl, så kan man da ligeså godt hapse den pizza

Det jo lige det. Nu har den osse stået på sund pastasalat til frokost de sidste par dage, så må det osse være tid til at synde lidt.

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Jeg kan ikke huske hvilket mærke det er. Men i Rema 1000 kan man få en økologisk pizza med kylling og pesto på. Den kan jeg godt lide.

Jeg skal vist også have pizza i aften (manden er til julefrokost), men jeg tror jeg bestiller over just-eat. Jeg gider ikke ned og handle igen idag

Anmeld

10. december 2010

lisesp83

Noneother skriver:

Det jo lige det. Nu har den osse stået på sund pastasalat til frokost de sidste par dage, så må det osse være tid til at synde lidt.

Så er det jo lovligt undskyldt.

Anmeld

10. december 2010

lisesp83

kitty skriver:

Jeg kan ikke huske hvilket mærke det er. Men i Rema 1000 kan man få en økologisk pizza med kylling og pesto på. Den kan jeg godt lide.

Jeg skal vist også have pizza i aften (manden er til julefrokost), men jeg tror jeg bestiller over just-eat. Jeg gider ikke ned og handle igen idag

Det er nu rart med noget nemt, hvis man er alene hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.