Blødning uge 36+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.129 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2010

katja26

Hej

Jeg har imorges haft samleje med min kæreste og midt under det hele begynder jeg og bløde og der var lidt slim med jeg er idag 36+1

jeg har efter et par timer og indtil nu haft menstruations lignende smerter i lænden kan det være fødslen der er gået igang og nogen der har prøvet noget lignende??? har ingen plukkeveer eller vandafgang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

katja26

katja26 skriver:

Hej

Jeg har imorges haft samleje med min kæreste og midt under det hele begynder jeg og bløde og der var lidt slim med jeg er idag 36+1

jeg har efter et par timer og indtil nu haft menstruations lignende smerter i lænden kan det være fødslen der er gået igang og nogen der har prøvet noget lignende??? har ingen plukkeveer eller vandafgang

har kun meget lidt lyst blødning nu...

Anmeld

10. december 2010

katja26

slet ingen svar???

er nu osse begyndt at få plukkeveer og gør lidt mere ondt

Anmeld

10. december 2010

Saram

katja26 skriver:

slet ingen svar???

Jeg ville nok ringe til lægen eller føde afd ! Hellere være på den sikre side.. 

Knus. 

Anmeld

10. december 2010

Maja88

katja26 skriver:

slet ingen svar???

kan desværre ikke hjælpe,da jeg aldrig selv har prøvet det. er kun 27+1 og er 1.gangs gravid

Anmeld

10. december 2010

Koen.

Det kan være tegnblødninger du har, men ville da klart lige give FG et lille kald

Anmeld

10. december 2010

TTM

katja26 skriver:

slet ingen svar???

Du bør ringe til din fødeafd. og snakke med dem... Det kan jo være en fødsel som stille og roligt er gået igang.. Men det er slet ikke sikkert, bare hellere ringe en gang for meget end for lidt

(Og man kan sagtens gå i fødsel uden vandafgang, det gjorde jeg med min datter )

Anmeld

10. december 2010

katja26

Saram skriver:

Jeg ville nok ringe til lægen eller føde afd ! Hellere være på den sikre side.. 

Knus. 

Tak for svaret...

har ringet og de sagde de ikk ku sige hva det var andet end det måske var noget med slimhinderne

Anmeld

10. december 2010

katja26

lillespurv20 skriver:

Det kan være tegnblødninger du har, men ville da klart lige give FG et lille kald

Hva er det tegnblødning kommer af?

Anmeld

10. december 2010

Bare-mig

Jeg ville vente og se tiden an. Din blødning stammer sikkert fra samlejet, når du ikke bløder mere end du gør. Dine plukveer kan sagtens gå i sig selv igen - det er meget normalt når du er så lang henne i din graviditet. Så slap du af på sofaen og se om det ikke går i sig selv igen - ville jo være bedst hvis du venter lidt med at føde  men Fødegangen vil alligevel ikke stoppe din fødsel nu. Hvis dine plukveer tiltager og biver mere regelmæssig så kan du kontakte FG, for lige at blive tjekket om du er i fødsel.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.