Overraskelse ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2010

hc=k

Min kæreste og jeg har rigtig tit haft det meget svært sammen, meeeen det går bedre nu..

Vi har ikke rigtig nogle penge lige for tiden så min kæreste kunne ikke give mig en gave igår da jeg havde fødselsdag, han var rigtig ked af at kan ikke havde noget at give mig, men det var der jo ikke noget at gøre ved.

Nu har han få inviteret mig i biffen
Han fik 2 billetter til biografen i fødselsdagsgave sidste år, men han har ikke brugt dem endnu. Så nu skal vi ind og så Herry Potter sammen i aften  Jeg elsker Herry potter så jeg er bare super glad. Billetterne gælder kun til almindelige film så det kommer til at koste 20 kr oveni da det jo er en helaftens film, men det kan vi godt klare hehe.
Jeg fik alligevel en gave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Dorthe1986

hc=k skriver:

Min kæreste og jeg har rigtig tit haft det meget svært sammen, meeeen det går bedre nu..

Vi har ikke rigtig nogle penge lige for tiden så min kæreste kunne ikke give mig en gave igår da jeg havde fødselsdag, han var rigtig ked af at kan ikke havde noget at give mig, men det var der jo ikke noget at gøre ved.

Han fik 2 billetter til biografen i fødselsdagsgave sidste år, men han har ikke brugt dem endnu. Så nu skal vi ind og så Herry Potter sammen i aften  Jeg elsker Herry potter så jeg er bare super glad. Billetterne gælder kun til almindelige film så det kommer til at koste 20 kr oveni da det jo er en helaftens film, men det kan vi godt klare hehe.

Hvor dejligt

Jeg skal ind og se Harry Potter på søndag og det glæder jeg mig helt vildt til

Anmeld

10. december 2010

2babygirls

hc=k skriver:

Hvor dejligt for jer

Anmeld

10. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det var da bare super dejligt  Glæd dig - den er rigtig god

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Ihh hvor dejligt. og jeg er røv misundelig 

Anmeld

10. december 2010

Mathilde

Det var da dejligt og sikke en god gave.

Håber i får en god aften sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.