Kjole..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.412 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. december 2010

hc=k

Jeg skrev for noget tid siden en tråd omkring hjælp til at finde en kjole som jeg kan have på i morgen. Tråden gav ikke rigtig noget resultat så jeg besluttede at gøre noget som jeg aldrig har gjort før... Jeg syede selv en kjole hehe.

Jeg havde 2 gamle kjoler og en nederdel som jeg ikke kunne passe. Jeg tog lidt fra hver ting og syede det om til en super flot kjole

På billedet er den ikke syet sammen men bare lagt op som den skulle blive. Jeg kan sætte et billede ind mandag hvor jeg har den på så kan i se den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

LRJ

hc=k skriver:

Jeg skrev for noget tid siden en tråd omkring hjælp til at finde en kjole som jeg kan have på i morgen. Tråden gav ikke rigtig noget resultat så jeg besluttede at gøre noget som jeg aldrig har gjort før... Jeg syede selv en kjole hehe.

Jeg havde 2 gamle kjoler og en nederdel som jeg ikke kunne passe. Jeg tog lidt fra hver ting og syede det om til en super flot kjole

På billedet er den ikke syet sammen men bare lagt op som den skulle blive. Jeg kan sætte et billede ind mandag hvor jeg har den på så kan i se den

wow den er flot 

Anmeld

10. december 2010

hc=k

Lone H. skriver:

wow den er flot 

Tak hehe. Jeg har aldrig gjort sådan noget før, men det måtte jo briste eller bære hehe

Anmeld

10. december 2010

LRJ

hc=k skriver:

Tak hehe. Jeg har aldrig gjort sådan noget før, men det måtte jo briste eller bære hehe

hehe men den bliver rigtigt pæn 

Anmeld

10. december 2010

Nea85

Hold da op, den er godtnok flot! Bliver spændende at se et billede med den på

Anmeld

10. december 2010

Steph_Laurits

Super flot lavet!!

Anmeld

10. december 2010

Alberts/

hold fast man hvor er du krea... gid det var mig der havde sådan et talent, men  når jeg begiver mig ud i sådanne ting bliver det herre skævt, og ender med at være ved at slå symaskinen ihjel,

glæder mig til at se den PÅ

Anmeld

10. december 2010

bette

ej hvor er den flot.. og super flot farve

hmm.. du siger du aldrig har gjort det før.. hvordan dælen sprang du ud i det??? har nemlig selv en kjole jeg ikke vil give væk.. 

elsker farverne.. men synes ik lige min nye figur passer til den.. 

Anmeld

10. december 2010

Mille83

Hold da op du blir ballets dronning Glæder mig til og se billeder af den på

Anmeld

10. december 2010

Louisiana

Wauw, den er virkelig flot! Kan ikke huske, om jeg har set din anden tråd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.