Autostol med isoflex - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Hvem?

Anbefal gerne en dejlig autostol (0-13 kg) der kan købes med isoflex, henvis gerne til hjemmeside - tark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

thildemus

maxi cosi cabriofix Kan købes mange steder så indsætter bar link til maxi cosi's egen info side

http://www.maxi-cosi.com/ot-en/carseats/baby/cabriofix

Anmeld

10. december 2010

Mussen2

SanneBoe skriver:

Anbefal gerne en dejlig autostol (0-13 kg) der kan købes med isoflex, henvis gerne til hjemmeside - tark

Vi var rigtig glade for maxi cosi med isofix base - vi valgte den da den var testvinder i vægt klassen. Sidenhen er det lavet så smart at den isofixbase man køber, kan bruges til den næste vægt klasse det kunne vores ikke

Jeg købte over nettet på en tysk hjemmeside, da jeg købte to styk og samtidig købte en triptrap stol. kan ikke lige huske navnet....

jeg ved nanysam giver 25 % rabat på autostole lige nu, hvis man køber inden jul.

Anmeld

10. december 2010

DK

Brio's Primo fix med isofix base er også en af de allerbedste i test. Den er nr. 3 ud af... (100?) Altså, der er kun promiller forskel på den og så nr. 1.

Men Primo'en er bare ikke så dyr som de andre, den koster nemlig kun mellem 1500 og 2000 kr for både base og isofix. Vi fandt en til 1500 kr og har siden ofte set den til den pris. Derudover er det rart at stolen også kan bruges af alm. sele hvis ex. nogen med en lidt ældre bil skal hente/transportere barnet!

Anmeld

10. december 2010

2babygirls

SanneBoe skriver:

Vi købte Römer autostolen med isofix basen hvor du bare klikker stolen ned i, uden sele-brug.

http://www.babysam.dk/romer-baby-safe-plus-2010.aspx

Og den har vi været meget tilfredse med (Madeleine er kun 2 mdr)

Kan se på linket at solskærmen også er blevet forbedret så den sidder fast på håndtaget... Vores er også en 2010 model, men der er solskærmen stil-bar, men kommer ikke langt nok frem, efter min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.