Nogen der kender et festlokale nær Holbæk man kan leje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.833 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2010

>>Carina<<

Min bonusdatter skal konfirmeres til maj og der hvor vi sku holde det, er blevet aflyst ag udlejer så nu står vi uden et sted. Er der nogen der kender til nogle gode lokaler nær Holbæk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

fif

Carina1984 skriver:

Min bonusdatter skal konfirmeres til maj og der hvor vi sku holde det, er blevet aflyst ag udlejer så nu står vi uden et sted. Er der nogen der kender til nogle gode lokaler nær Holbæk??

Hejsa

Jeg ved ikke om jeg kan hjælpe, men min moar holdte fødselsdag for nogle år tilbage i et lokale i Holbæk .. Tror der bor ældre/pensionister omkring stedet, kan bare ikke huske hva det hed

Anmeld

11. januar 2011

Maicar

Hej. Ved godt det kun var et lokale du efterlyste, men man kan holde fest, konfirmation, barnedåb på restaurant Delicious nygade i Holbæk.

Anmeld

11. januar 2011

Polkaprik

Carina1984 skriver:

Holbæk vandrehjem kunne være en mulighed? Her er et link

http://www.sidesporet.dk/vandrerhjem/fester.php

Anmeld

11. januar 2011

Lsembach

Hej, 

Jeg har næsten lige været til en fødselsdag i Tuse Forsamlingshus (lidt nord for Holbæk), der var en større hal, men jeg ved ikke hvor mange mennesker det kan rumme eller om det egner sig til konfirmation, men det er i hvert fald i nærheden af Holbæk og måske værd at undersøge

Anmeld

11. januar 2011

Zafir

Vi holdte min 30 års i Engelstrup forsamlingshus ved Herrestrup. Det er KANON.

Det koster omkring 3000 kr for hele huset. Der er RIGTIG god plads og der er et lækkert køkken.

Huset har været brændt, så det er super mega flot istandsat, efter brænden. Det er lyst lækkert og indbydende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.