Hjæææælp! Hurtig hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Halbschön

Hej piger..

Jeg har brug for lidt akuthjælp til min brystkage...

Jeg har bagt mine bunde til selve kroppen, og jeg er nu igang med brysterne...

Jeg har fundet to ligestore glasskåle, som skal være forme til brysterne.. Jeg har i lagt husholdningsfilm.. Så skal de her kære købebunde jo i.. Skal den første bare ligges hel i? Eller skal jeg skære den til på en bestemt måde? For min bund begyndte at revne, da jeg ville ha den i skålen..

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Nemesis

Hvis bunden er stor nok så put den hel i. Den må godt revne du skal bare sørge for at der ikke er hul igennem. Den skulle jo gerne stå og blive helt fast og de små revner jævner du så ud med smørcremen. sisse

Anmeld

10. december 2010

Halbschön

ladydan1 skriver:

Hvis bunden er stor nok så put den hel i. Den må godt revne du skal bare sørge for at der ikke er hul igennem. Den skulle jo gerne stå og blive helt fast og de små revner jævner du så ud med smørcremen. sisse

Tak for svar

Men jeg tror bare at der går helt hul, når jeg putter den i prøver igen, ellers må jeg over og købe ny bunde igen

Anmeld

10. december 2010

Nemesis

R&N skriver:

Tak for svar

Men jeg tror bare at der går helt hul, når jeg putter den i prøver igen, ellers må jeg over og købe ny bunde igen

Nej nej ingen grund til nye bunde. Går de i stykker så bare sørg for at bunddelene er presset sammen så der ikke er huller/ revner hvor fyldet kan igennem. Det er slet ikke så svært for når det har stået bliver det jo fast og formet. sisse

Anmeld

10. december 2010

Halbschön

ladydan1 skriver:

Nej nej ingen grund til nye bunde. Går de i stykker så bare sørg for at bunddelene er presset sammen så der ikke er huller/ revner hvor fyldet kan igennem. Det er slet ikke så svært for når det har stået bliver det jo fast og formet. sisse

Hehe, sikke nemt du får det til at lyde til

Jeg går i krig, så må vi se om der snart kommet et hidsigt indlæg fra mig, fordi det ikke gik

Anmeld

10. december 2010

Halbschön

ladydan1 skriver:

Hmm.... De gik da fuldstændig i stykker.. Møgkager...

Men nu er de kommet på køl... Hvor længe tror du de skal stå i skålen inden jeg tager dem ud og ligger dem på kagen og smører op?

Anmeld

10. december 2010

Nemesis

R&N skriver:

Hmm.... De gik da fuldstændig i stykker.. Møgkager...

Men nu er de kommet på køl... Hvor længe tror du de skal stå i skålen inden jeg tager dem ud og ligger dem på kagen og smører op?

Det er heller ikke nemt at få noget fladt til at være rundt uden det går i stykker. Jeg ville lade det stå til i morgen hvisb du har mulighed for det. sisse

Anmeld

10. december 2010

Halbschön

ladydan1 skriver:

Det er heller ikke nemt at få noget fladt til at være rundt uden det går i stykker. Jeg ville lade det stå til i morgen hvisb du har mulighed for det. sisse

ha, ja både og.... Kagen skal være færdig til i morgen kl 9... men mon ikke jeg godt kan smøre den op og ta den ud af skålen i aften?

Anmeld

10. december 2010

Nemesis

Jo den burde jo nå at sætte sig hvad har du inden i ? sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.