Halsbrand. :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.652 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har virkeligt bare den frygteligste halsbrand. Det hjælper hverken at drikke, spise eller noget. Nogle gode råd til hvad man kan gøre for at det ikke skal brænde sådan?

Er der nogle af jer der har haft den frygteligste halsbrand op til fødslen? Hvad gjorde i?

Håber på nogle kan hjælpe mig, for er virkeligt ved at gå til. Det er til at tude over så ondt det gør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

oo

jeg havde det heeeelt vildt meget fra 2. trimester og frem til fødslen. jeg droppede alle de gode råd og løb ned på apoteket og fik nogle tyggetabletter som virkede FANTASTISK og koster cirka en 50'er for en pakke

Anmeld

10. december 2010

Halbschön

281210 skriver:

Jeg har virkeligt bare den frygteligste halsbrand. Det hjælper hverken at drikke, spise eller noget. Nogle gode råd til hvad man kan gøre for at det ikke skal brænde sådan?

Er der nogle af jer der har haft den frygteligste halsbrand op til fødslen? Hvad gjorde i?

Håber på nogle kan hjælpe mig, for er virkeligt ved at gå til. Det er til at tude over så ondt det gør.

Sådan havde jeg det de sidste to måneder i graviditeten, og ja, det er virkelig ulideligt..

Jeg lå med hovedet højt når jeg sov... Rørte ikke cola, juice og slik i tre timer inden jeg skulle sove..

Drak mælk, når halsbranden var slem...

Spiste Alminox tyggetabletter..

Anmeld

10. december 2010

Kløver

281210 skriver:

jeg er rigtig plaget af halsbrand men har fundet vidundermidlet- danskvand, efter jeg er begyndt at drikke danskvand har det hjulpet rigtig meget, får slet ikke de slemme opstød eller det voldsomme halsbrand mere, får kun meget lidt engang imellem

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

Mange tak for alle de gode råd.

Anmeld

10. december 2010

Charlotte Wberg

Uhh kender jeg alt for godt... har halsbrand hele tiden på det sidste... Det er nogen gange så slemt når jeg ligger ned at jeg flyver ud af sengen (i bedstemor fart, fordi kroppen ikke tillader andet) og så står jeg op, ikke at det hjælper men det er som jeg bedre kan håndtere det... og når jeg slet ikke kan holde det ud mere tager jeg en samarin, men fyh hader den smag...

Håber dog det er overstået når pigebarnet er ude af min krop, tilgengæld er det så min aller største gene her i graviditeten, så mon ikke jeg kommer igennem alligevel...

Anmeld

10. december 2010

Angelspot

Jeg ved det lyder lidt underligt, men jeg har altså fundet ud af, at klementiner er helt fantastiske mod halsbrand. Jeg spiser 3-4 klementiner inden sengetid og så er der faktisk slet ikke noget når jeg skal sove. Hvorimod det andre dage kan være rigtig rigtig slemt!

Så det er da værd at prøve og ikke spor usundt

Anmeld

10. december 2010

Noneother

281210 skriver:

Jep. Det var ganske forfærdeligt.¨

Min læge udskrev nogle piller til mig. De virkede godt!

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

Min halsbrand irritere slet ikke om natten, det er mere om dagen den er træls.

Men har fundet det der i hvertfald hjælper på mig, SUKKERFRIE BOLCHER. Og så smager de jo også godt.

Anmeld

10. december 2010

Mira0911

Kender der for godt... Jeg fandt midlet Mælk - Som jeg slet ikke kan lide... 

Så kørte der faktisk en reklame i eftermiddags på en kanal, med noget nyt der er kommet til halsbrand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.