Opdate på "lige et ?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. august 2008

Anonym trådstarter

Jeg snakkede med min søster idag og fortalte hende, at kl 19.30 IKKE er for sent til den lille dreng. At jeg absolut ikke syntes at det var en god ide ikke at lade ham sove til middag. Hun fortalte mig, at kl 18 passede dem bedre og at jeg desuden skulle blande mig udenom. Hvad pokker skal jeg sige til sp'eren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

Muffinmus

Du skal fortælle dem at de desværre ikke behadler deres søn ordentligt og at hvis de ikke gør det anderledes o priotere deres søn fra NU er du nød til at melde dt da det grænser til mishandling ..især for sådan en lille størrelse.
Det er hårdt at være bussemand men hvis de prioterer deres frihed så højt bør de jo slet ikke have fået det barn.
I stedet for er de nu nødt til at erkende at de er forældre nu og med det følger der automatisk et KÆMPE anscar man skal leve op til.
Bliver der klaget over deres behandling af knægten vil de sikkert gøre lidt for at rette op på deres fejl. Men knægten kan virkelig ikke tale den slags psykisk tortur som det kan være ikke at få sin søvn når man har brug for den.
Håber virkeligt du gør noget snarest:)

Anmeld

30. august 2008

Honningblomst

Jeg synes du skal lade det være....jeg er enig med dig i at det ikke er den optimale måde, men så er det jo ikke værre...og heldigvis udvikler børn sig jo hele tiden og det samme gør forældre.;) Så måske tingene pludselig ser anderledes ud.
Alt andet lige, så er det din søster og svorger der bestemmer hvordan de vil gøre det og det mener jeg ikke man kan eller skal blande sig i....du har sagt din mening og så er der ikke rigtig mere at gøre.
Knus Eva...

Anmeld

30. august 2008

charlottekri

jeg synes at du skulle snakke med sundhedsplejersken om at du bekymrer dig over deres indstilling, for jeg synes heller ikke at det er i orden at de tvinger ham til at være vågen, for søvn er simpelthen SÅ vigtigt i den alder, og der en utrolig vigtig faktor i hans udvikling... jeg mener faktisk at have fået at vide at hvis børn ikke får den søvn de har brug for, så udvikler de sig ikke på samme måde som hvis de fik den søvn de har brug for.. Jeg tror også at sp kan forklare din søster hvor vigtigt det er, for det er trods alt noget andet når det kommer fra en myndighed end fra familie, for med familie tror jeg godt at man kan blive lidt trodsig og tænke at "de skal da ikke tro at de kender vores barn bedre end os". Jeg håber du forstår hvad jeg mener... og håber at din søster kommer til fornuft!!
(H)

Anmeld

30. august 2008

ann-kristina

Hej
Øh hvad er det for et indlæg du har skrevet en opdatering på. Jeg kan bare ikke finde det oprindelige, og har vist ikke læst det.

Anmeld

31. august 2008

linemus

Jeg synes også, du skal ringe til sundhedsplejersken og så bare fortælle det som det er. At du er bekymret for din nevø, fordi deres dagsmønster er sådan og sådan. Så kan hun tage hånd om det og hjælpe din søster (og især den lille dreng). Jeg mener at kunne huske, at du skrev, at der var noget særlig obs på dem i forvejen, så jeg synes helt sikkert, at det er vigtigt at gøre det, så han ikke får men af det. Hellere være på den sikre side.

Håber det bedste for jer.

Knus Line

Anmeld

31. august 2008

bette

jeg ville også snakke med sp om det..
eller ringe til kommunen..
jeg synes det er grænsen til børnemishandling. jeg ville ALDRIG nægte min søn søvn. 8(

Anmeld

31. august 2008

twinboys

charlottekri skriver:

jeg synes at du skulle snakke med sundhedsplejersken om at du bekymrer dig over deres indstilling, for jeg synes heller ikke at det er i orden at de tvinger ham til at være vågen, for søvn er simpelthen SÅ vigtigt i den alder, og der en utrolig vigtig faktor i hans udvikling... jeg mener faktisk at have fået at vide at hvis børn ikke får den søvn de har brug for, så udvikler de sig ikke på samme måde som hvis de fik den søvn de har brug for.. Jeg tror også at sp kan forklare din søster hvor vigtigt det er, for det er trods alt noget andet når det kommer fra en myndighed end fra familie, for med familie tror jeg godt at man kan blive lidt trodsig og tænke at "de skal da ikke tro at de kender vores barn bedre end os". Jeg håber du forstår hvad jeg mener... og håber at din søster kommer til fornuft!!
(H)

Helt enig...

Du gør det jo kun for at hjælpe...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.