Mor til lille Matilde skriver:
hej med jer!!!
ved ikke om det er et problem andre herinde kender, men jeg har en lille datter på 10mdr der ikke kan være alene, hun er ved at skrige lungerne ud hvis man er uden for synsvinkel, hvis det stod til hende ville hun være hos en hele tiden og man må ikke gå 2m fra hende så er hun helt ulykkelig er holder ikke op med at græde før man tager hende op og trøster hende og har hende helt ind til en, hun kan ikke sidde og lege selv, eller noget lign , så jeg slæber rundt med hende fra badeværelse osv når jeg skal på toilet osv, det eneste tidspunkt hun ikke er ked af det når man går er når hun er ude og sove om eftermiddagen eller når hun bliver puttet om aftenen, vi går meget op i at sige ordenligt farvel osv, så ved ikke hvorfor hun pludselig er blevet så angst for at være alene? nogle der har nogle gode fif til hvad man kan gøre?
vh marie
Ja, jeg vil helt sikkert mene, at det er angsten. Det tyder det på. Heldigvis er det kun en periode - min første havde det også sådan. Det startede ved 6 mrd og sluttede omkring 1 år............... det var rigtig slemt.... ØVVVVVVVVVVVV
Men det som hjalp os, var at sætte ham i en gåvogn, som mange IKKE ANBEFALDER. Men han ku ikke kravle endnu, og dermed skulle jeg bære rundt på ham. Det kan jeg ikke med en diskoprolaps i ryggen. Så gåstolen blev det. Og det hjalp. Han drønede efter mig, og vi gjorde det til en leg, når jeg gik ud af hans synsfelt.
Om morgenen kunne han sidde i sin seng med legetøj og en uro, og stadig se mor, mens jeg børstede tænder og ordnet hår - men hans værelse lå også lige overfor badeværelset.
Vi har allerede købt en gåstol til vores datter på 7 mrd., fordi hun allerede nu også begynder at tude helt vildt, når jeg går væk. Også bare når vi leger titte bøh.................
Knus
Anmeld