Halløjsa allesammen..
Jeg er ved at sælge ud af baronens klæder, og der er noget superlækkert imellem.
Jeg sælger tingene via trendsales, men det kan sagtens klares herinde via. overførsel til bank. 
Jeg kan bl.a. byde på:
- Hættetrøje i en fed grøn (og hvid) farve fra pompdelux i str 80
- Lækker sort tyk vamset fleecetrøje fra BomBiBitt i str 80
- Fleecetrøje fra Tiny Minymo i str 74
- Let anorak i en FED grøn farve fra PompDeLux i str 80
- Sæt med hvid L/Æ bluse, rødternet skjorte samt bøllehat (der matcher skjorten) fra PompDeLux i str 80
- Sort/hvid stribet (fede) sæt med røde kanter + body. Dvs. tullebukser, bluse og body i str 6-9 mdr = stor str 74
- Lækker økologisk bluse fra BLINGO i str 74/80.
Jeg kan desværre ikke hitte ud af det med billeder, men jeg smider lige et link til den første annonce, så kan i klikke jer igennem mine annoncer :-)
http://www.trendsales.dk/annoncer/pompdelux-smart-haettetroeje/19574857?&road=sort_gallery&search=;u=354102;&sort=ID%20DESC&status=1&pn=8&rt=asr
Priserne er dem som står på trendsales, men hvis man køber mere end 1 ting, s kan vi sagtens finde en rabat
Hvis du er interesseret i en ting, så citer den ting det drejer sig om.. Ellers bliver jeg forvirret 
Jeg sender gerne med posten, men der er mulighed for at hente i Vanløse, KBH v. søpavilionen eller Fr. værk efter aftale 
Kom glad, kom frisk!! 
Anmeld