Smart tøj til drenge i str 74 og 80 - kom og kig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
713 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2010

eElak

Halløjsa allesammen..

Jeg er ved at sælge ud af baronens klæder, og der er noget superlækkert imellem.

Jeg sælger tingene via trendsales, men det kan sagtens klares herinde via. overførsel til bank.

Jeg kan bl.a. byde på:

• Hættetrøje i en fed grøn (og hvid) farve fra pompdelux i str 80
  • Lækker sort tyk vamset fleecetrøje fra BomBiBitt i str 80
  • Fleecetrøje fra Tiny Minymo i str 74
  • Let anorak i en FED grøn farve fra PompDeLux i str 80
  • Sæt med hvid L/Æ bluse, rødternet skjorte samt bøllehat (der matcher skjorten) fra PompDeLux i str 80
  • Sort/hvid stribet (fede) sæt med røde kanter + body. Dvs. tullebukser, bluse og body i str 6-9 mdr = stor str 74
  • Lækker økologisk bluse fra BLINGO i str 74/80. 

Jeg kan desværre ikke hitte ud af det med billeder, men jeg smider lige et link til den første annonce, så kan i klikke jer igennem mine annoncer :-)

http://www.trendsales.dk/annoncer/pompdelux-smart-haettetroeje/19574857?&road=sort_gallery&search=;u=354102;&sort=ID%20DESC&status=1&pn=8&rt=asr 

Priserne er dem som står på trendsales, men hvis man køber mere end 1 ting, s kan vi sagtens finde en rabat  

Hvis du er interesseret i en ting, så citer den ting det drejer sig om.. Ellers bliver jeg forvirret

Jeg sender gerne med posten, men der er mulighed for at hente i Vanløse, KBH v. søpavilionen eller Fr. værk efter aftale 

Kom glad, kom frisk!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

eElak

Så fik jeg endelig gennemskuet det med billeder... de er ikke sat ind i rækkefølgen som jeg skrev... Men det er billeder for tingene 

Anmeld

12. december 2010

Rosa

Hvor meget for det stribede sort/hvide/røde sæt? 

Anmeld

12. december 2010

eElak

hejsa. 

Jeg havde tænkt 60 kroner + porto. 

Jeg skulle faktisk til at lægge nogle flere billeder ud af tøj i str 74 - vil du også lige se dem?? (du har intet valg )

Anmeld

12. december 2010

eElak

Der er kommet lidt mere tøj fra gemmerne:

Bluse fra Esprit i str 74 - har været brugt få gange, så er i rimelig god stand. 

Lækker bluse i god kvalitet fra marks & spencer - (desværre) kun brugt få gange. Den er str 74

Enkel bluse i hvid fra H&M i str 74 - minimal plet ved kanten, som burde forsvinde i vask - har lige opdaget den

2 lækre bodyer fra H&M i organics udgaven. Den ene er babylyseblå og den anden i en lækker varm mørkebrun farve (kan bruges af begge køn)

Kom og byd.... 

Anmeld

13. december 2010

eElak

Rosa skriver:

Hejsa...

Så smart som jeg er, ser jeg at jeg ramte forkert på tasterne..

Det var 60 kroner + porto jeg mente...

Anmeld

13. december 2010

Rosa

KaLee skriver:

Hejsa...

Så smart som jeg er, ser jeg at jeg ramte forkert på tasterne..

Det var 60 kroner + porto jeg mente...

Så slår jeg til - vil du sende mig et kontonummer? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.