Flere bebser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. august 2008

Anonym trådstarter

Hejsa.....

Jeg skriver fordi jeg er helt i vildrede.

Jeg er så heldig at jeg har 2 dejlige unger. Og det var en kamp at få nummer 2 da manden ikke var særlig vild med idéen. Nu vil han ikke undvære nr 2. Men hvorom alting er så er jeg lige fykdt rundt og jeg kan mærke på mig selv at jeg absolut ikke er parat til at stoppe ved nr 2. De enkelte gange jeg har luftet tanken om nr 3 er manden gået totalt i baglås.

Nu er jeg så kommet så langt i min "desperation" at jeg leger med idéen om at skippe p-pillerne og ikke sige noget til manden og ups.... Nr 1 fik vi mens jeg var på pillen så det kan jo ske...

Derfor vil jer gerne høre hvad i har at sige.... Hvad pokker skal jeg gøre?????

Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2008

Pia

Nu er du vist ude på dybt vand..8(

Kan sagtens følge dig i at du gerne vil have en mere.
Men come on.. du kan sku ikke tillade dig og snyde din mand på den måde..
Prøv og sætte dig i hans sted.. Hvis han virkelig ikke føler for flere, er det så fedt og "presse" et barn ned over hovdet på ham..
Det syntes jeg ikke du kan tillade dig.
Et forhold skal jo helst bygges på gensidig respekt..

Men det er bare min mening..

Personligt var jeg blevet stiktosset hvis feks manden pludselig havde skiftet min p-piller ud med noget andet, fordi han gerne ville have en mere men jeg ikke ville..

Så tænk den lige igennem igen

Kh Pia.

Anmeld

30. august 2008

st

Det er bare noget af det værste jeg ved. At få et barn kræver enighed, og det at lægge pille på hylden og lade som ingenting, det er det mest egoistiske og frække jeg har hørt. Du må undskylde mig, men jeg krummer helt tæer ved, at nogle kan komme i tanke om at snyde sin mand på den måde. Det synes jeg bare ikke er fair.

Stakkels de mænd det går ud over, sådan at blive holdt for nar. Æv hvor er det ærgeligt at der er nogle der overvejer det.

Det var bare min mening.

st.

Anmeld

30. august 2008

Tynen

Først vil jeg sige at jeg udemærket kan forstå din frustration.
Det er så ufatteligt hårdt at have så meget lyst til at få et barn og så have en mand der sætter bremsen i (Har været SÅ skruk siden fødslen af vores første barn).

Dernæst vil jeg sige at det er en farlig ting at rode sig ud i.
Det kan jo gå 2 veje - Enten at han accepterer det eller 2 vælger at forlade skuden fordi det virker for uoverskueligt.

Nu blev jeg selv (Meget uplanlagt!) gravid på p-piller og jeg ønsker aldrig nogensinde at det skal ske på en sådan måde igen!

Min kæreste var ikke klar til at blive far og forlangte en abort, jeg kunne ikke leve med mig selv hvis jeg skulle igennem en abort, men ville samtidig ikke smide vores (7 år lange) forhold på gulvet.
Det var den værste periode af mit liv, og selvom det endte godt sidder det stadig og nager i baghovedet - Det tog rigtig hårdt på vores forhold.

Lige meget hvor stor lysten til et barn skulle blive, ville jeg aldrig nogensinde turde rode mig ind i en lignende situation.

Jeg håber at du finder en anden måde at få "overtalt" manden på.
Måske skal han bare lige gå og skumle over tanken et stykke tid.
Jeg håber I kan nå til en løsning så I begge bliver glade!

Anmeld

30. august 2008

twinboys

st skriver:

Det er bare noget af det værste jeg ved. At få et barn kræver enighed, og det at lægge pille på hylden og lade som ingenting, det er det mest egoistiske og frække jeg har hørt. Du må undskylde mig, men jeg krummer helt tæer ved, at nogle kan komme i tanke om at snyde sin mand på den måde. Det synes jeg bare ikke er fair.

Stakkels de mænd det går ud over, sådan at blive holdt for nar. Æv hvor er det ærgeligt at der er nogle der overvejer det.

Det var bare min mening.

st.

Helt enig...:)

Majbritt(H)

Anmeld

30. august 2008

MorCamilla

Nej nej nej... Det ville være forkert over for din mand, og ikke mindst over for dig selv.. Det er jo en løgn du skal holde på hele dit liv... At få børn er en fælles beslutning og ikke en man tager selv og bag efter fortæller ham at p-pillerne ikke virkede...

Hvad nu hvis din mand simpelthend ikke kan klare flere børn og forlader jer? Er et barn mere så det vær? Jeg ved ikke hvor længe du og din mand har været sammen, men jeg ville personeligt aldrig bytte Kasper ud for et barn mere. Så hellere sætte pris på det / de barn/børn man har...

Jeg synes at du skal tænke det igennem en gang mere. Forhold er bygget på kærlighed, respekt, tillid og så videre... Og hvor meget tillid tror du at din mand får til dig hvis han nogensinde finder ud af det...?

Knus fra Camilla.

Anmeld

30. august 2008

Monique

Kan selv ikk forstå at du kan få sådan nogle idéer.
Der er seriøst ingen mænd der fortjener og blive ført bag lyset på den måde og stakkels dem der er.
Det er selvfølgelig helt okay og have et ønske om og få flere børn, men hvis modparten ikke deler samme ønske må man respektere det.
At få børn er noget man skal være enige om.
Sys også at det er synd for barnet at det skal komme til verden på en løgn..

Ja undskyld men det er min mening.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.