Emmas modeldebut : )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.014 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. december 2010

StineW

Hej tøser.

Min datter Emma på 2½ er en rigtig tøsetøs, så nu har hun fået lov til at lave lidt modeljobs. Hun kan nemlig ikke se et kamera, uden at hun skal stå foran det. Skøre unge.

Jeg synes hun ser så sød ud på billedet. Du kan se hende i linket, det er hende på billede nr to i den blå Toddler-model.

http://www.sitbag.dk/shop/sitbag-toddler-2011-model-181p.html

Hvad synes I, er det bare mig der er farvet af at være hendes mor, eller er hun en fin lille model ; )

Knus Stine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Fru Dinesen

Hun er da så smuk en lille pige 

Anmeld

10. december 2010

Zafir

Hun er en fin lille model.

Anmeld

10. december 2010

Jakob'sMor

Ja, hun ser rigtig sød ud

Anmeld

10. december 2010

rup

Hun er lige så lækker og sød som den lille pige som er model i Babymodellen

Men Emma er en lækker pige, det tror jeg godt du ved jeg synes....

Anmeld

10. december 2010

tinasmor

Men kan se du også har reklameret for Sitbag før, så måske det er en du kender der ejer siden

Anmeld

10. december 2010

Mille83

Hun ser sød ud, og hvis hun kan li det så er det jo alletiders

Anmeld

10. december 2010

StineW

tinasmor skriver:

Men kan se du også har reklameret for Sitbag før, så måske det er en du kender der ejer siden

Godt observeret . Nu var indlægget her godt nok kun skrevet for at vise billedet af Emma, og det er jo lidt svært uden at vise Sitbag´en, da den jo er en del af reklamen...

Men jo det er min far og bonusmor der har opfundet Sitbag, og jeg er MEGA stolt af dem.

Men tilbage til emnet, så er det Emma og ikke Sitbag jeg ville høre jeres mening om.

Anmeld

10. december 2010

StineW

Mille83 skriver:

Hun ser sød ud, og hvis hun kan li det så er det jo alletiders

Emma er så vild med at få tagte billeder, at da vi i søndags var til juletamtam, så hun en fotograf der tog julebilleder. Hun tog mig fast i hånden og hev mig derhen, imens hun sagde : Mig vil rigtig gerne mand tager billeder af Emma.

Så så længe hun synes det er sjovt, får hun lov. Det er jo også skægt for hende senere hen, at kunne se billederne fra da hun var lille.

Anmeld

10. december 2010

Pige2009

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.