Jeg hader overskuelige opgaver 
Jeg gik i igår igang med 2 ugers skriftlige eksamen, og det er bare noget møg. Jeg har læst en roman, The Fifth Child, som dog kun er på 123 sider, men for søren hvor er den bare detaljeret!
Først skal jeg redegøre for Johan Cullbergs kriseteori, hvilket er strygende nemt, liiiige bortset fra at jeg ikke helt ved hvor han "går til" i mine bøger, og nu er det over 24 timer siden jeg skrev en mail til min lærer omkring det - stadig intet svar.
Så skal jeg analysere min roman med fokus på dit og dat, hvilket tager en KRIG! Og så skal jeg inddrage noget nyt, hvilket er familie normerne i 60'erne, i England. Det er også som sådan fint nok, bare lidt stressende.
Til sidst kommer det mest øv spørgsmål, som jeg slet ikke var forberedt på: Besvarelsen skal indeholde en diskussion af krisen udviklingspsykologiske konsekvenser. I diskussionen inddrages desuden forholdet mellem individet og familien. WHAT?! Jeg fatter det ikke.
Jeg skal aflevere den 21. december: jeg håber på at give den en skalle og blive færdig før tid, det er bare SÅ svært da jeg arbejder bedst under pres.
Arg, hvor er det irriterende.
Ynk. Brokkeindlæg herfra (jeg burde slet ikke være på baby, jeg havde sat mig for at gå igang kl 10.00, og nu er den 11 minutter over..)
Anmeld