Bliver helt skidt tilpas....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2010

noah3006

Min baby er virkelig aktiv inde i mavsen, og faktisk så aktiv at jeg ofte får det skidt og synes det er ubehageligt.. Det følelse jo som om den er ved at komme ud af maveskindet på mig så meget pres er der på. Og det synes jeg faktisk ikke er så hyggeligt igen. Ved ikke om jeg er mærkelig at have det sådan, selvfølgelig elsker jeg at mærke liv og jeg bliver jo også helt bekymret hvis den lige pludselig er alt for stille. Men er der nogen der kan forstå mig? Har det på samme måde? Og hvorfor mærkes det så ubehageligt nogen gange?

Klem fra Kristina (uge 28)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Missi

Jeg ved præcis hvordan du har det....

Jeg var så træt af det, virkelig træt - men nu hvor jeg er i uge 34 og det nu er en anderledes mærken form for liv savner jeg lidt den livlige periode, men sån skal det jo nok være hehe Nyd det mens det vare men glæd dig osse til at blir mere rolig men kraftigere

Anmeld

10. december 2010

Anne G

Jeg havde det også sådan ved begge graviditeter, hvis de var meget aktive.. Så var det faktsik ikke særlig behageligt..
Så jeg kan sagtens sætte dig ind i hvordan du har det..

Håber at den lille opføre sig ordentligt det meste af tiden.. kan se at du mangler et stykke tid endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.