Julegave til mutti

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvad giver I jeres søde mor i julegave fra børnene?

Vi giver min mor et stort sort/hvid billede af Mathilde og Frederikke som jeg selv har taget, og fået redigeret af min søs. Det er blevet såå fint - og jeg VED bare at hun bliver rigtig glad!

Dog vil jeg gerne at hun skal have en lille ekstra ting.... tænker en lækker creme fra The body shop el. lign.

Kom gerne med forslag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

tinasmor

Min datter (2,9 år) har malet ægebæger i træ, og nogle grydelapper til min mor.

Jeg selv giver et tivoli kort, gavekort til en bog (hun læser så meget så umuligt at vide hvilken hun ikke har læst)og så et par ørerringe

Anmeld

10. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

tinasmor skriver:

Min datter (2,9 år) har malet ægebæger i træ, og nogle grydelapper til min mor.

Jeg selv giver et tivoli kort, gavekort til en bog (hun læser så meget så umuligt at vide hvilken hun ikke har læst)og så et par ørerringe

Det lyder som en rigtig hyggelig gave - er sikker på din mor nok skal blive glad. Der er bare ikke noget bedre en "hjemmelavede" ting fra børnene (eller børnebørn som i jeres tilfælde)

Anmeld

10. december 2010

*Sofie*

Vi slår os vist sammen med min bror og hans lille familie...
Måske er det en smule kedeligt...men jeg ku rigtig godt tænke mig at gi vores mor en cykelhjelm.
Hun cykler hver dag, og jeg er nærmest ved at kaste op ved tanken om at hun skal styrte eller blive kørt ned. Hun har så mange der har brug for hende...især hendes nu 3 små børnebørn. Så det er jo direkte åndssvagt at hun kører uden cykelhjelm.
Hvis de andre ikk vil være med til at gi hende sårn en (hvilket jeg nu er ret sikker på de gerne vil) så gir vi hende noget tilbehør til hendes KitchenAid.

Malou skal gi hende et maleri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.