Nakkefold overstået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Lotus86

Så har vi været til nakkefoldsscanning på Herlev - sikke en oplevelse at se sin lille baby ligge derinde og tulle rundt

Desværre kunne jm ikke måle nakkefolden ordenligt, så vi skal derind igen den 20, men alt så fint ud, hjertet slog fint, der var to fine hjerteklapper, 2 hjernehalvdele osv. og det af nakkefolden hun kunne måle var 1,6 mm. så det så rigtig fint ud, men hun ville bare godt være 100 % sikker.

Men jeg har i hvert fald fået mere ro i sjælen, nu ved vi der ligger en lille spræl levende baby derinde, og det jo bare skønt

Ha' en rigtig dejlig dag alle sammen

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

DLM

hvor skønt så får du også set bebsen flere gange det er så dejligt

Anmeld

10. december 2010

Lotus86

DLM skriver:

hvor skønt så får du også set bebsen flere gange det er så dejligt

Ja det er nemlig lige det, og det bliver meget sjovt at se den udvikling der sker på de næste 10 dage

Anmeld

14. december 2010

Tennamor

Tillykke med den veloverståede scanning  Min gik også helt perfekt, å var bare SÅ lettet bagefter..

Hvordan går det ellers med dig og bebs?

Tenna

Anmeld

14. december 2010

maria_wlt

Ja det er så dejligt med et lille kig.. Og lidt en win-win at få endnu en scanning.. 

Anmeld

14. december 2010

Lotus86

Tennamor skriver:

Tillykke med den veloverståede scanning  Min gik også helt perfekt, å var bare SÅ lettet bagefter..

Hvordan går det ellers med dig og bebs?

Tenna

Dejligt at høre at din også er gået godt

Jamen her går det stadig fint, har stadig ikke haft nogen gener, andet end at jeg ikke har haft nogen appetit i noget tid, men det er ved at være overstået nu, og det er jo ikke det væreste

Hvad med dig? Er kvalmen røget retur?

Anmeld

14. december 2010

Moar2011

Dejligt at høre, det os gik godt for dig

Anmeld

14. december 2010

Lotus86

Babyklar skriver:

Dejligt at høre, det os gik godt for dig

Tak

Og selvom vi jo ikke fik 100 % klart svar, så er jeg stadig utrolig lettet, og slet ikke i tvivl om, at vores lille bebs har det fantastisk inde i maven

Anmeld

14. december 2010

Moar2011

Lotus86 skriver:

Tak

Og selvom vi jo ikke fik 100 % klart svar, så er jeg stadig utrolig lettet, og slet ikke i tvivl om, at vores lille bebs har det fantastisk inde i maven

Du kan helt bestemt tag det roligt - jeg fik jo heller ikke svar på sandsynligheden for "fejl" - da min gamle læge ikke havde taget blodprøven til det. men jeg var utrolig lettet og glad da jeg gik derfra, vidste der ikke var noget galt  for alt var så perfekt. - og ganske rigtig .

Anmeld

14. december 2010

Lotus86

Babyklar skriver:

Du kan helt bestemt tag det roligt - jeg fik jo heller ikke svar på sandsynligheden for "fejl" - da min gamle læge ikke havde taget blodprøven til det. men jeg var utrolig lettet og glad da jeg gik derfra, vidste der ikke var noget galt  for alt var så perfekt. - og ganske rigtig .

Ja, jeg ved også at alt er fint, det kunne hun jo se jordmoderen, hun kunne bare ikke måle nakkefolden ordenligt, så hun ville bare gerne være 100 % sikker, og det jo fint når vi så får lov til at se bebs endnu en gang Så vi kommer til at se den 3 gange på en måned, det jo fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.