Far på glat is :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Karo

Imorges da Martin og børnene var gjort færdige var der stadig 30 minutter til at Martin og Marcus skulle køre. derfor tænkte jeg at så ville jg lige hurtigt smutte i bad og gøre mig selv færdig. Normalt plejer jeg ellers at ligge Ida når de er kørt og så gør jeg mig færdig her.

Men mens jeg står i badet kan jeg høre noget at hvad der sker i stuen. Og hvor det normalt er ting som Nej Marcus det må du ikke, ikke hoppe i sofaen Marcus, pas nu på Ida Marcus osv. Ida havde piben fået en helt anden lyd. Istedet hørte jeg: Nej Ida, pas nu på Ida og ikke spise farve kridtet Ida. Fra Marcus hører jeg: Nej Dida må ikke, Far............Dida ikke må, nej Dida......min bil, far.............Dida væk

Det tog mig lidt under en halv time at gøre mig færdig og da jeg kom ind i stuen var Martin helt rundt på gulvet. Hun er jo bare alle vejne nu og jeg tror lige at Martin skal vende sig til at have en krudtugle igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Barbamama

Ha ha ha hvor er det sjovt!!! Ja Casper er også ved at få total fnidder af at sige nej til Carla nogle gange! Ha ha ha...

Anmeld

10. december 2010

Vingummien

Karo skriver:

Imorges da Martin og børnene var gjort færdige var der stadig 30 minutter til at Martin og Marcus skulle køre. derfor tænkte jeg at så ville jg lige hurtigt smutte i bad og gøre mig selv færdig. Normalt plejer jeg ellers at ligge Ida når de er kørt og så gør jeg mig færdig her.

Men mens jeg står i badet kan jeg høre noget at hvad der sker i stuen. Og hvor det normalt er ting som Nej Marcus det må du ikke, ikke hoppe i sofaen Marcus, pas nu på Ida Marcus osv. Ida havde piben fået en helt anden lyd. Istedet hørte jeg: Nej Ida, pas nu på Ida og ikke spise farve kridtet Ida. Fra Marcus hører jeg: Nej Dida må ikke, Far............Dida ikke må, nej Dida......min bil, far.............Dida væk

Det tog mig lidt under en halv time at gøre mig færdig og da jeg kom ind i stuen var Martin helt rundt på gulvet. Hun er jo bare alle vejne nu og jeg tror lige at Martin skal vende sig til at have en krudtugle igen.

kan lige se det for mig hehe

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Sød lille historie Og så sødt, at Marcus siger Dida

Anmeld

10. december 2010

Ida.

Hehe - ja der er nok at se til med to små rollinger, der bevæger sig rundt...bare vent til Ida også begynder at kunne gå og løbe!! Så er der fart over feltet

Anmeld

10. december 2010

anna-jonas

Griner...................herhjemme siger IDa selv, najj, najj.......når hun laver ballade. På den måde afslører hun sig selv, og vi kan tage affære.

Anmeld

10. december 2010

oo

nååååårh! - både til MArcus og far, stakkels mænd altså

Anmeld

10. december 2010

JustAnotherName

Karo skriver:

Hahaha .... åh ja, man får pludselig EKSTRA meget at se til   

Anmeld

12. december 2010

lion

hehe mænd. Jacob har det på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.