Mille83 skriver:
Søger nogle guldkorn og håber i dejlige tøser kan hjælpe...
Vores datter bliver 7 mdr her den 17 december og har den sidste uges tid faktisk ikke sovet.
Hun falder først i søvn omkring kl 22 (plejer og være kl 19) og i timerne derefter er hun utrøstelig.
Hun vågner MANGE gange om natten, så mange gange at i nat snakkede kæresten i søvne "sov nu Nicoline" hvor jeg pænt måtte fortælle at hun sov og at hun faktisk lå på hendes eget værelse...Hehe..
Men her til morgen kigger jeg så på hendes tænder, det skal siges hun har 2 i undermunden, og jeg kan så se en der er MEGET tæt på at komme igennem i overmunden.
Det skal liges siges at hun heller ikke falder til ro i mine arme.
Overvejer om jeg skal ringe til lægen og få recept på det dolodent til tænderne, og om det virker? - men vil være synd hvis det ikke er tænderne, hvilket jeg faktisk efterhånden tror da hun har været umulig ved de andre tænder også.
Så nogen der syntes det lyder som tænder og kender til dolodent? - eller er det bedre og bruge panodil, eller vil i betegne det som alm tigerspring?
Knus 
God weekend 
Det er det samme her. Elizabeth blir 7 mrd i morgen - men hun er så forkølet. Hun har også to tænder i undermunden, og jeg tror, at der er en på vej i overmunden. Hun bider i sutten hele tiden og vågner meget nemt - havde tynd mave igår.
hvis jeg mente, at hun havde smerter, ville jeg give hende lidt panodil, men ellers ikke........... jeg har ikke erfaring med det til gummerne....
Men, jeg tror også, at det har noget med deres udvikling at gøre - at de falder sent i søvn, fordi de kan høre os og er meget mere bevidste om deres omgivelser. Nu begynder de at "ligne" rigtige børn hi hi hi.
Jeg gir hende bare sutten om natten, og går igen - selvom hun ligger og snakker kl. 03.00 - hun sover også på sit eget værelse.
Vi må bide tænderne sammen, og håbe på, at det kun er en periode............................