Ja, som sagt er min lille prinsesse syg med mavevirus, kaster op og kan intet holde i sig ..
Så skrev jeg som følger til min chef:
Mig: "Godmorgen. Lilje har bræksyge, og har fået min mor til at tage hende indtil videre, men får hun det værre ringer hun efter mig, da Jonas slet ikke er i Kolding idag - kan vi eventuelt have XX på standby til at møde ind før hvis det er?"
Ham: "Bare skriv til hende"
Det gjorde jeg så, og hun sagde hun kom tidligere, og så regnede jeg med det var ok jeg tog hen for at hente min syge datter.
Mig: "XX kommer kl 11, så der henter jeg Lilje"
Ham "Sussie, det er lige frækt nok, du sagde selv at hvis hun fik det værre, skulle hun hentes. Allerede nu, melder du din afgang kl 11, er det fair??!"
Mig: "Det kan fint være du synes det, men hun har lagt og brækket sig siden halv fem, og for at DU ikke skulle møde ind tidligere og tage hele dagen selv, fordi jeg skulle blive hjemme med hende hele dagen, valgte jeg at tigge og bede min mor om at tage hende, trods det at hun er syg!
Jeg troede det ville være ok - hvis XX mødte ind, så nej jeg synes ikke der er noget galt i det, mn datter er syg, og selvfølgelig er det rarest for hende at være hjemme, men bare rolig, jeg bliver i butikken!!"
Er det bare mg eller hvad, for fanden jeg synes bare IKKE det der er fair!!!! Hvad fanden bilder han sig ind!