det hele startet mendag hvor jeg ringer til min læge ang plukveer som jeg har haft mange af de sidste 3 uger,,hun siger jeg skal ringe til svangergangen i næstved for at blive tjekket bare for en sikkerheds skyld,,,
ringer ind ved 2 tiden og det er min egen jordmoder der er på vagt hun siger der er vildt travlt og kaos i dag men hun kan tage mig i slagelse i morgen tidlig kl 8 og da det ikke er noget akut takker jeg ja til det...
kommer tl jm kl 8 tirsdag morgen og hun føler på mig og siger jeg er 1 cm åben og livmoderhals på 1 cm så det er til næstved med det samme :-( ikke lige det jeg havde regnet med..
da jeg kommer til næstved er det da nok den mest latterlige jm vi får hun er ved at sende os hjem igen for hun mener det er meget normalt med plukveer,,
men hun køre lige en kurve og kan så godt se at der er veer..
vi får en ny jm hun er bare så sød..
der kommer 2 læger ind sammen med jm og skal skanne mig og forklare hvad der skal ske..
de giver mig lungemodner og så får jeg vehemmende drop og bliver indlagt må ligge i min seng og ikke en dyt andet..får kært kurve 9 timer i træk for at holde øje med at veerne stopper og det gør de heldigvis...
onsdag tager de 1000 vis af prøver og kan ikke helt blive enig om det ser godt ud så skal blive..æv..
nå men onsdag aften kommer en læge ind og siger det ser fint ud og bliver det ved med kan jeg komme hjem i morgen...weee
torsdag ser det stadigt fint ud det hele så får lov at komme hjem hvis jeg holder mig på sofaen resten af tiden..så det står på 2 mdr på langs ikke nemt med en datter på snart 2 år i hjemmet også,...
nåmen glad for at være hjemme igen og håber så den lille vælger at blive i sin hule..
Anmeld