Gode råd modtages (Mavevirus)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Ox.

Hej de damer ..

Prinsessen har kastet op det meste af natten, og vil ikke rigtigt have hverken vand eller noget som helst ind i munden, har i nogle gode råd? Hvad plejer i at gøre?

- Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Ox.

Ingen?

Anmeld

10. december 2010

Sees

Jeg kan kun give de sædvanlige råd med revet æble og ristet brød, men hvis hun slet ikke vil have noget i munden, så er jeg på bar bund

Jeg ville se tiden an, og hvis hun stadig hverken vil spise eller drikke i aften, så en tur til vagtlægen, måske?
Bare hun bliver tilbudt noget jævligt!

God bedring med lillemusen

Anmeld

10. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

havde samme problem med troia for en uge siden og da jeg tog på børne afd. med hende sagde de jeg skulle give hende halv vand halv æbeljuice, og frugtmos... og dagen efter kunne hun igen ta hendes mme....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2010

serinasmor

vi har lige været igennem det

lægen sagde vi skulle give hende rød saft at drikke og slet ikke tænke på om hun nu fik mad hvis hun ikke ville have noget .. det skulle nok komme igen  ...

hun levede dog i 3 dage af mariekiks, vand og en enkelt flaske MME .. selvfølgelig tabte hun sig en smule .. men det er ligeså stille begyndt at komme tilbage igen ... tror måske hun nu er nået op på sin vægt fra før virusen ...

Vi fik at vide vi skulle holde os fra mælk i et par dage, da det godt kan forstyrre maveballancen og give mere opkast ..

men jeg har også hørt om rådet med de revede æbler .. det ville serina dog slet ikke have ..

god bedring ...

serinasmor

Anmeld

10. december 2010

lollandpigen

Kogt vand, ellers måske nogle sodavands is.... Er næsten lige meget hvad hun får at drikke og spise bare hun får noget. Chips med salt skulle også være godt, og måske noget de rer nemt at få hende til at spise....

God bedring me ddet lille pus.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.