Hvordan har jeres krop opført sig efter hormonbehandling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Louisiana

Jeg har, siden ægløsning ca, haft ret meget "aktivitet" i mine bryster. De klør, gør ondt, og der kommer til tider lidt mælk ud. Jeg har også haft en del ondt i underlivet, men ikke på den menstruationsagtige måde... Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det... Testede på forventet mens-dag, men den var negativ, så regner ikke med, at jeg er gravid. Kan selvfølgelig bare prøve, at teste igen... Men tror bare ikke på det. Tror det har med behandlingen at gøre. Har kun fået Pergotime én gang, og vi skulle klare 'babymaking' herhjemme.

Har I oplevet det samme, eller noget tilsvarende?

Jeg vil lige tilføje, at jeg i forvejen har en søn, og denne gruppe hedder jo 'barnløshedsbehandling', men håber jeg er velkommen alligevel...? Er i hvert fald i behandling, fordi min kæreste og jeg ikke kan få børn på egen hånd  (Han er ikke far til min søn).

Tak for, at du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Viktoria86

Hej igen Nu har jeg jo ikke født tidligere, så derfor kender jeg ikke til mælkeprofuktionen - men alle de andre symptomer kan jeg genkende efter pergotime-behandlingen. Det lyder nu Alligevel som om du kunne være heldig og få en positiv test om et par dage? Jeg krydser for dig. Kan godt forstå du synes det er hårdt - det er forfærdeligt gang på gang at gå i uvished.. Men det skal jo bare lykkes en enkelt gang Held og lykke med det, og god weekend. / Viktoria.

Anmeld

10. december 2010

Louisiana

Viktoria S skriver:

Hej igen Nu har jeg jo ikke født tidligere, så derfor kender jeg ikke til mælkeprofuktionen - men alle de andre symptomer kan jeg genkende efter pergotime-behandlingen. Det lyder nu Alligevel som om du kunne være heldig og få en positiv test om et par dage? Jeg krydser for dig. Kan godt forstå du synes det er hårdt - det er forfærdeligt gang på gang at gå i uvished.. Men det skal jo bare lykkes en enkelt gang Held og lykke med det, og god weekend. / Viktoria.

Hej igen  Det beroliger mig, at du har oplevet det samme efter brug af Pergotime, så er der da ikke noget helt galt med mig

Jeg tog en test idag, men den var negativ - som forventet. Syntes jeg kunne ane en meget svag skyggestreg, men jeg tror bare det er noget jeg bilder mig ind.

Ja, det skal jo bare lykkes én gang, det har du helt ret i, men hold hvor er det bare IKKE lykkedes mange gange nu

Hvordan går det med dig?

Go weekend

Anmeld

10. december 2010

håber snart det er os

Louisiana28 skriver:

Jeg har, siden ægløsning ca, haft ret meget "aktivitet" i mine bryster. De klør, gør ondt, og der kommer til tider lidt mælk ud. Jeg har også haft en del ondt i underlivet, men ikke på den menstruationsagtige måde... Ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det... Testede på forventet mens-dag, men den var negativ, så regner ikke med, at jeg er gravid. Kan selvfølgelig bare prøve, at teste igen... Men tror bare ikke på det. Tror det har med behandlingen at gøre. Har kun fået Pergotime én gang, og vi skulle klare 'babymaking' herhjemme.

Jeg vil lige tilføje, at jeg i forvejen har en søn, og denne gruppe hedder jo 'barnløshedsbehandling', men håber jeg er velkommen alligevel...? Er i hvert fald i behandling, fordi min kæreste og jeg ikke kan få børn på egen hånd  (Han er ikke far til min søn).

Tak for, at du læste med

jeg for dig

der er håb inu så længe fru rød ikke er kommet

knuz

Anmeld

11. december 2010

Louisiana

håber snart det er os skriver:

jeg for dig

der er håb inu så længe fru rød ikke er kommet

knuz

Årh, tak, sødeste  Tante Rosa har været der... Bare en uge for tidligt, og slet ikke som den plejer at være. Derfor er jeg i tvivl. Min mens var helt smertefri, der var kun en ganske svag murren i underlivet, og jeg plejer at være i smertehelvede, når jeg har mens! Og så var den heller ikke så klumpet, som den plejer. Har læst mig frem til, at så kan man godt alligevel være gravid... Ved ikke... Måske prøver jeg at teste en af dagende...

Anmeld

11. december 2010

håber snart det er os

Louisiana28 skriver:

Årh, tak, sødeste  Tante Rosa har været der... Bare en uge for tidligt, og slet ikke som den plejer at være. Derfor er jeg i tvivl. Min mens var helt smertefri, der var kun en ganske svag murren i underlivet, og jeg plejer at være i smertehelvede, når jeg har mens! Og så var den heller ikke så klumpet, som den plejer. Har læst mig frem til, at så kan man godt alligevel være gravid... Ved ikke... Måske prøver jeg at teste en af dagende...

det har jeg også hørt

det lyder ihvertfald som om at det ikke var en rigtigt mens

SÅ DER ER HÅB INU

ALT HVAD JEG KAN

KNUZZZZZ

Anmeld

11. december 2010

Louisiana

håber snart det er os skriver:

det har jeg også hørt

det lyder ihvertfald som om at det ikke var en rigtigt mens

SÅ DER ER HÅB INU

ALT HVAD JEG KAN

KNUZZZZZ

Taaaaaakk, håber det virker!!

Anmeld

11. december 2010

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Tak for, at du læste med

Lyder fuldstændig som når vi har været igang...

Tag en test om nogle dage søde...

Lene

Anmeld

11. december 2010

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Lyder fuldstændig som når vi har været igang...

Tag en test om nogle dage søde...

Lene

Ja, jeg kan vel lige så godt prøve at teste igen  Så må jeg i netto imorgen og købe nogle

Anmeld

12. december 2010

Viktoria86

Hej igen. Jeg er ked af at testen var negativ igen, men så længe der ikke kommer en rigtig blødning er der måske en chance? Hmm.. Jeg blev insemineret 2. gang forrige fredag efter hormonstimulation med purigon. Vi har testdag på næste søndag, så der er pt ikke noget nyt under solen her. Men jeg har købt bogen 'Spis dig gravid' - og vi spiser kun KISS-kost nu. Det er dejligt at kunne gøre noget aktivt selv, hvis ikke der er to streger i julegave til os d.19.. Jeg er sikker på det kommer til at ske for de aller-aller-fleste af os herinde! Jeg er i mit positive og optimistiske hjørne for tiden, og nyder det! Håber og krydser for at du for afklarethed snart, så du ved hvad du har at forholde dig til. Og hvis testen var sand, må I bare i gang igen!!! Din søn skal nok blive storebror, det er jeg sikker på. Vh. Viktoria.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.