Sengen til baby er klar!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2010

Lolli

Så fik jeg lavet sengerand og -himmel til babys vugge. Det er bare SÅ blødt og lækkert!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

merle2010

hvor ser det bare lækkert ud... jeg har en vugge lige magen til.. min datter er bare lige gået over til tremmeseng... det er bare en lækker vugge.. flot arbejde

Anmeld

10. december 2010

Lolli

merle2010 skriver:

hvor ser det bare lækkert ud... jeg har en vugge lige magen til.. min datter er bare lige gået over til tremmeseng... det er bare en lækker vugge.. flot arbejde

Taktak.  Hvor gammel er jeres vugge? Vores stammer fra min fætter som er 19 år idag. Det er lidt morsomt med arvegods.

Anmeld

10. december 2010

Anne G

Hvor er den bare rigtig rigtig sød.. Virkelig flot lavet

Anmeld

10. december 2010

Lolli

Anne G skriver:

Hvor er den bare rigtig rigtig sød.. Virkelig flot lavet

Ih tak.  

Anmeld

10. december 2010

merle2010

Lolli skriver:

Taktak.  Hvor gammel er jeres vugge? Vores stammer fra min fætter som er 19 år idag. Det er lidt morsomt med arvegods.

vuggen er fra jeg var barn.. har selv sovet i den, og det har min storebror også.. og han er altså 26.. så det er en gammel sag...

Anmeld

10. december 2010

Lolli

merle2010 skriver:

vuggen er fra jeg var barn.. har selv sovet i den, og det har min storebror også.. og han er altså 26.. så det er en gammel sag...

Så er den vist blevet lavet i mange år. Er nemlig ret sikker på at min faster købte den fra ny. Men altså - kvalitet holder bare bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.