Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige shoppet amok . De har minus 70%
www.milkcopenhagen.com
Marianne
www.stjerneleg.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MarianneSonne skriver: Har lige shoppet amok . De har minus 70% www.milkcopenhagen.com Marianne www.stjerneleg.dk
Tak for tippet!
Det er super billigt
Min søn er desværre for lille og så har jeg handlet tøj ind for 6 mdr i denne månede, så det er næppe en god idé jeg køber mere . Men tror helt sikkert at der er nogle som vil blive glade for tippet .
Jeg siger hvert fald tak alligevel
Tak for tippet, så brugte jeg da lige morgenen på at handle tøj til den mindste .... Dejligt... Det var godt nok billigt...men desværre var en stor del af det allerede udsolgt, men fik da alligevel købt en del..
Knus Og god weekend...
Pia. skriver: Tak for tippet, så brugte jeg da lige morgenen på at handle tøj til den mindste .... Dejligt... Det var godt nok billigt...men desværre var en stor del af det allerede udsolgt, men fik da alligevel købt en del.. Knus Og god weekend...
Vi oplevede at det blev udsolgt i takt med at vi handlede. Det går bare stærkt. Men det lykkedes os da at blive lidt fattigere
MarianneSonne skriver: Vi oplevede at det blev udsolgt i takt med at vi handlede. Det går bare stærkt. Men det lykkedes os da at blive lidt fattigere Marianne www.stjerneleg.dk
Ja det gjorde jeg også klikkede ind på en fed bluse og imens jeg ville bestille blev den udsolgt - men det forstår man jo godt når tøjet pludselig er sat langt ned under halv pris...
Men igen tak for tippet... jeg fik en del godt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128