Hvordan ser julehyggen ud ved dig..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Vingummien

Sådan her ser det ud hjemme hos os

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Louisiana

Hvor ser det hyggeligt ud

Vi har ikke så meget julepynt fremme. Har ikke særlig meget, og har ikke råd til at købe - synes det er vanvittig dyrt  Men regner med, at jeg køber noget i januar, når det er på udsalg, så vi har lidt mere næste år. Vi skal heller ikke være her i julen, så det gør knap så meget. Men næste år er vi her, og så skal der altså være lidt mere julehygge  Det er også første år jeg ikke har lavet juledekorationer, det laver jeg ellers hvert år.

Glædelig jul

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

Ihhh hvor I juler. det er dejlig. saadan ser der ud hjemme hos os... vi har lavet tog gingerbread (guldklumpen og mig). ren julehygge.

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Åhh hvor i julehygge hvor er det fint. 

Her hjemme er der ikke så meget julehygge  Vi har desvære haft mus i alt vores julepynt og de har spist ansigterne på alle mine nisser så det er minimum hvad vi har oppe og ikke lige råd til nogen nye nisser i år :( Så når julen er omme kommer alle nisserne på tilbud så må jeg købe lidt der til næste jul  

Men vi skal da ud og købe juletræ idag så kommer der lidt jul ind  

Rigtig glædelig jul alle sammen og der er jo kun 14 dage til JUBIE 

Knus Diana

Anmeld

10. december 2010

Vingummien

Diana... skriver:

Åhh hvor i julehygge hvor er det fint. 

Her hjemme er der ikke så meget julehygge  Vi har desvære haft mus i alt vores julepynt og de har spist ansigterne på alle mine nisser så det er minimum hvad vi har oppe og ikke lige råd til nogen nye nisser i år Så når julen er omme kommer alle nisserne på tilbud så må jeg købe lidt der til næste jul  

Men vi skal da ud og købe juletræ idag så kommer der lidt jul ind  

Rigtig glædelig jul alle sammen og der er jo kun 14 dage til JUBIE 

Knus Diana

Ej hvor øv vi skal også ud og have juletræ her en af dagene fik julepynt til træet af min mor igrå er første gang jeg selv skal have juletræ oppe

Anmeld

10. december 2010

Vingummien

Louisiana28 skriver:

Hvor ser det hyggeligt ud

Vi har ikke så meget julepynt fremme. Har ikke særlig meget, og har ikke råd til at købe - synes det er vanvittig dyrt  Men regner med, at jeg køber noget i januar, når det er på udsalg, så vi har lidt mere næste år. Vi skal heller ikke være her i julen, så det gør knap så meget. Men næste år er vi her, og så skal der altså være lidt mere julehygge  Det er også første år jeg ikke har lavet juledekorationer, det laver jeg ellers hvert år.

Glædelig jul

Ja det koster vildt her op tiljul, eller man kan sagtens få billig julepynt. Men bare ik altid det er pænt, ellers ens smag

Anmeld

10. december 2010

eElak

Tulipan skriver:

Sådan her ser det ud hjemme hos os

Nøøøj hvor er kalender nissen bare SØD!!

Hvor har du fået den fra??

Hjemme hos os er der pt. 4 nisser og 1 kalenderlys.
Og kalenderlyset er ikke nået til d. 1 december endnu...

Anmeld

10. december 2010

Benjamins'mor

Sådan ser der ud hjemme ved os. Vi har kun 3 nisser, en julemand og vores kalender dekoration.

Anmeld

10. december 2010

Vingummien

KaLee skriver:

Nøøøj hvor er kalender nissen bare SØD!!

Hvor har du fået den fra??

Hjemme hos os er der pt. 4 nisser og 1 kalenderlys.
Og kalenderlyset er ikke nået til d. 1 december endnu...

Uh det kan jeg faktisk ikke huske, den er et par år gammel. Men mener det var jysk jeg købte den i dengang

Anmeld

10. december 2010

Louisiana

Tulipan skriver:

Ja det koster vildt her op tiljul, eller man kan sagtens få billig julepynt. Men bare ik altid det er pænt, ellers ens smag

Det er nemlig dét - man gider jo ikke bare have hvad som helst til at stå derhjemme. Der er masser af billigt julepynt, som jeg bare synes er direkte grimt, og det gider jeg jo altså ikke købe. Men som sagt, så skal jeg på udkig i næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.