sort, lyst, brunt eller blandet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.538 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. december 2010

nvm

ja jeg så lige en der havde spurgt om jeres menning ang. hendes hårfarve, så tænkte SMART.. det vil jeg da også gøre, det dejligt at høre fra andre hvad de synes der klær en bedst. så her kommer 4 billeder, med 4 forskelliige hårfarver, hvad klær mig bedst????

sort?

brun?

2 farvet?

eller helt blond?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Chalala85

Jeg synes det mørke look klæder dig bedst.. måske ikke helt sort men med nogen touch af farvernuancer i

Anmeld

9. december 2010

maria_wlt

Lys brun eller helt blond....

Anmeld

9. december 2010

Mie A

Blond eller 2 farvet.

Anmeld

9. december 2010

Sees

nvm skriver:

ja jeg så lige en der havde spurgt om jeres menning ang. hendes hårfarve, så tænkte SMART.. det vil jeg da også gøre, det dejligt at høre fra andre hvad de synes der klær en bedst. så her kommer 4 billeder, med 4 forskelliige hårfarver, hvad klær mig bedst????

sort?

brun?

2 farvet?

eller helt blond?

Puha, den er da svær - Når jeg skal kigge efter sådan noget, så kigger jeg meget efter en hårfarve der fremhæver øjenfarven, men det er svært på disse billeder!
På billederne er dine øjne mest fremhævet med det brune hår, men synes måske den går lidt for meget i et, med din hudfarve.

Så øh .. Den sorte eller den lyse, vil jeg nok sige.

Og så skal du da også lige vide at du da er helt vildt smuk

Anmeld

9. december 2010

helora

Jeg synes den mørke hårfarve er rigtig flot til dig og får dig til at se lidt ældre ud (det er selvfølgelig, afhængigt af ens alder, ikke altid positivt )

Anmeld

9. december 2010

mortil4dejligepiger

Helt klart brunt hår  

Anmeld

9. december 2010

MamaLook

Helt klart det mørke hår på første billede

Anmeld

9. december 2010

Loa

Klart det sorte eller det brune.....

Det to farvede er alt for ARTO agtigt (undskyld) og det blonde, ja det syntes jeg bare ikke klæder dig lige så godt som de to første farver.....

Anmeld

9. december 2010

SiLiMiMa

helt mørk eller helt lys

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.