Hvor langt er jeg mon henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
17 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Blyb

Jeg står nu igen med en positiv test efter 3 aborter  Grunden til jeg denne gang ikke helt kender min termin er, at jeg i oktober fik en medicinsk abort og i mellemtiden ikke har fået min mens.

Jeg er ret sikker på min ÆL lå d.23. nov, da jeg den dag havde (undskyld detaljerne, men...) en stor fæl klumt udflåd.

Min normale cyklus ligger på ca. 29 dage. Men er lidt svært at regne med denne gang, eftersom jeg først stoppede med at bløde efter aborten d. 8. september.

Mon der er nogle der kunne være kloge på den slags udregninger? Jeg tænker selv, at jeg er omkring de 4+0 - 4+1, men det er også udfra hvordan testen ser ud.

Hej fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Low

Blyb skriver:

Jeg står nu igen med en positiv test efter 3 aborter  Grunden til jeg denne gang ikke helt kender min termin er, at jeg i oktober fik en medicinsk abort og i mellemtiden ikke har fået min mens.

Jeg er ret sikker på min ÆL lå d.23. nov, da jeg den dag havde (undskyld detaljerne, men...) en stor fæl klumt udflåd.

Min normale cyklus ligger på ca. 29 dage. Men er lidt svært at regne med denne gang, eftersom jeg først stoppede med at bløde efter aborten d. 8. september.

Mon der er nogle der kunne være kloge på den slags udregninger? Jeg tænker selv, at jeg er omkring de 4+0 - 4+1, men det er også udfra hvordan testen ser ud.

Hej fra mig

Det ved jeg desværre ikke. Jeg er ikke så god til det hoved regning desværre . Men håber der er nogle som kan svare dig

Anmeld

11. december 2010

Blyb

Low skriver:

Det ved jeg desværre ikke. Jeg er ikke så god til det hoved regning desværre . Men håber der er nogle som kan svare dig

Fair nok..tak fordi DU gad svare

Anmeld

11. december 2010

Bare mig..

Ja, jeg ved det heller ikke, men ville lige ønske dig tillykke med graviditeten, som jeg selvf håber vil gå godt denne gang

Håber også, at der er nogen der kan svare dig..

Anmeld

11. december 2010

Frøken J.

Blyb skriver:

Fair nok..tak fordi DU gad svare

Nu kan det jo være, at folk læser, men ikke svare, fordi de ikke kan svare på dit spørgsmål 

Anmeld

11. december 2010

Mette 28

Synes det passer meget godt med det du selv tror, efter din ægløsning, tager udgangs punkt i mine egne graviditeter, måske er du en til to uger længere henne, mine teste har altid været svagt positive, men scanningerne har vist at jeg med den første og denne gang længere henne end jeg selv troede, så det kan man vist ikke regne med. 

for at alt nok skal gå godt, eller ret og sagt det skal det helt sikkert nok gøre.. 

Anmeld

11. december 2010

-Milla-

Tillykke med graviditeten. Måske du bliver tilbudt en terminscanning, når du ikke har nået at have en alm. cyklus.
Jeg selv havde meget uregelmæssig mens, og sidste mens var et par måneder før jeg testede positivt.
Jeg fik en terminscanning hos min gyn, som jeg har gået hos. Fik også brev fra hospitalet, som ville se mig til en terminscanning, da min termin ikke var fastlagt. nøjedes så bare med at tage til den hos min gyn.

Anmeld

11. december 2010

thilde-tusindfryd

Prøv denne her

http://www.min-mave.dk/beregn-termin.htm

og se evt. også de andre tråde hvor dette emne er blevet snakket om.

Anmeld

11. december 2010

Mettemus

Har ikke noget fornuftigt bud på en terminsdato, men vil sende det største kram og en hel håndfuld krydsede fingre - håber sådan for jer, at dette skal blive lykkens gang!

Anmeld

12. december 2010

Blyb

Secrets skriver:

Nu kan det jo være, at folk læser, men ikke svare, fordi de ikke kan svare på dit spørgsmål 

Klart Det var bare så mange inde og læse uden enten at skrive bu eller bææ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.