Maria 1 år (billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Ja gør det Jeg fandt den godt nok i en af deres butikker, så jeg tror måske kun det var der de havde tilbud på den, men jeg er ikke sikker

Den er ikke i deres katalog  Hvilket navn har den? Man kan også få dem i Mamaslife.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

missie20

Laulund87 skriver:

Haha jeg valgte godt nok nogle billeder hvor hun var tøet lidt op, for hun var bestemt ikke vild med den til at starte på Den var ulækker at røre ved, tror jeg hun syntes! Hun har heller ikke rigtig fået noget sødt før, så det var hun faktisk heller ikke vild med

1 års fødselsdag er noget helt specielt!

Wow sådan et barn vil jeg også have han bliver, altså at sødt ikke er så interessant.

Anmeld

9. december 2010

Laulund87

dorthemus skriver:

Den er ikke i deres katalog  Hvilket navn har den? Man kan også få dem i Mamaslife.dk

Nej jeg tænkte det nok Det er den der hedder Ida..

Anmeld

9. december 2010

Laulund87

missie20 skriver:

Wow sådan et barn vil jeg også have han bliver, altså at sødt ikke er så interessant.

Ja det er da egentlig rart nok

Anmeld

9. december 2010

missie20

Laulund87 skriver:

Ja det er da egentlig rart nok

Der faktisk heller ikke noget han ikke kan lide endnu, han elsker grønsager og frugt, skønt. Fik din datter nogle gode gaver?

Anmeld

9. december 2010

Laulund87

missie20 skriver:

Der faktisk heller ikke noget han ikke kan lide endnu, han elsker grønsager og frugt, skønt. Fik din datter nogle gode gaver?

Hvor dejligt

Ja hun gjorde så Især scooteren og gåvognen er ret fede, synes hun

Anmeld

9. december 2010

Dinna88

Ih, den lille, skønne pige Kan man andet end at elske hende? Det er altså bare nogle dejlige billeder. Og det var i hvert fald en super hyggelig dag det meste af tiden! 

Hilsen den meeeget stolte moster!

Anmeld

9. december 2010

Laulund87

Dinna88 skriver:

Ih, den lille, skønne pige Kan man andet end at elske hende? Det er altså bare nogle dejlige billeder. Og det var i hvert fald en super hyggelig dag det meste af tiden! 

Hilsen den meeeget stolte moster!

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

Laulund87 skriver:

Nej jeg tænkte det nok Det er den der hedder Ida..

Den er rigtig fin  Har heldigvis et halvt år at lede i før det blir aktuelt med en dukke

Anmeld

9. december 2010

missie20

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt

Ja hun gjorde så Især scooteren og gåvognen er ret fede, synes hun

De to ting har vi også ønsket os til ham i julegaven. Bliver spænende og se om han får dem hehe. Kan hun lide dem så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.