Hjaelp!Hvilken Aften Kjole Skal Jeg vaelge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

JustAnotherName

Jeg har stemt på nr. 1    Jeg syntes, at de allesammen er flotte,
men er sikker på, at det ville være totalt waow, hvis du mødte frem i den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Miamaja

LivasMor skriver:

:O

Nummer 4 uden tvivl!

Den må jeg da eje, er du gal den er flot og lige mig

Godt for den har jeg bestilt. Jeg bestemte mig for at jeg maa hellere vaere lidt sexy her i julen for farmand

Anmeld

10. december 2010

Muffinmus

hmm, nu er jeg bare ikke ret god til de stropløse, de sidder sgu tit underligt ved brysterne og folk går konstant og hiver op i den.

Men når du har det lidt lysere hår og er vinterhvid i huden ville jeg IKKE vælge en lys kjole. Du vil totalt forsvinde i farven og det ville være ærligt, med din farve ville jeg sådanset heller ikke vælge de mørke du har valgt, men måske en mørk farve som mørkelilla og skal det være en lys kjole, så en mere farve i.

Så stemmer desværre ingen af dem, flotte kjoler, men ikke praktiske og meget stilkedelige og psser ikke til det jeg ser på dit profil billede

Skal jeg vælge en af dem, er det måske nr 4....

Anmeld

10. december 2010

PernilleB

Miamaja skriver:

Godt for den har jeg bestilt. Jeg bestemte mig for at jeg maa hellere vaere lidt sexy her i julen for farmand

Hvor siger du man kan køde den.. ?? og hva koster kjole nr 1..??

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

PernilleB skriver:

Hvor siger du man kan køde den.. ?? og hva koster kjole nr 1..??

www.nordstrom.com

De koster alle omkring 1000kr og de sender til danmark ogsaa

Anmeld

10. december 2010

LivasMor

Miamaja skriver:

Fornuftigt valg, jeg synes den er sååå fræk

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

MariaE skriver:

hmm, nu er jeg bare ikke ret god til de stropløse, de sidder sgu tit underligt ved brysterne og folk går konstant og hiver op i den.

Men når du har det lidt lysere hår og er vinterhvid i huden ville jeg IKKE vælge en lys kjole. Du vil totalt forsvinde i farven og det ville være ærligt, med din farve ville jeg sådanset heller ikke vælge de mørke du har valgt, men måske en mørk farve som mørkelilla og skal det være en lys kjole, så en mere farve i.

Så stemmer desværre ingen af dem, flotte kjoler, men ikke praktiske og meget stilkedelige og psser ikke til det jeg ser på dit profil billede

Skal jeg vælge en af dem, er det måske nr 4....

hehe ej, hvor sjovt du vidste det. lilla klaeder mig faktisk!!, men der var ingen aften kjoler i violet, saa jeg maa klare mig bedst muligt uden.

hvis jeg havde vaelgt nr. 3 skulle jeg heeelt klart til selvbruning inden for min kulor er ALT for kedelig til den farve. aergeligt jeg ikke kan laane lidt af min skonne dreng. hans hud er den dejligste kulor aaret rundt.

Anmeld

10. december 2010

PernilleB

Miamaja skriver:

www.nordstrom.com

De koster alle omkring 1000kr og de sender til danmark ogsaa

Hva str køber du den i..?? så vil jeg gerne arbe den efter dig.. LOL ej det en joke.. men danm jeg er forelsket..!!! i kjolen..

Anmeld

10. december 2010

Miamaja

PernilleB skriver:

Hva str køber du den i..?? så vil jeg gerne arbe den efter dig.. LOL ej det en joke.. men danm jeg er forelsket..!!! i kjolen..

hvis jeg ikke faar den brugt mere vil jeg saelge den herinde

Jeg bruger str. medium. og det er ca. str. 8-10 i kjoler herovre. Jeg maalte min brystomkreds og den kraevede en str. 10 (selvom jeg kun er en str. lille Bskaal), saa den er bestilt i den str. og burde passe men nu faar vi se.

Anmeld

10. december 2010

PernilleB

Miamaja skriver:

hvis jeg ikke faar den brugt mere vil jeg saelge den herinde

Jeg bruger str. medium. og det er ca. str. 8-10 i kjoler herovre. Jeg maalte min brystomkreds og den kraevede en str. 10 (selvom jeg kun er en str. lille Bskaal), saa den er bestilt i den str. og burde passe men nu faar vi se.

PLEACE HUSK MIG SÅ...!!!  hvis du skal a med den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.