Ellos?! Kan det passe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Mira0911

Det er første gang vi har bestilt tøj til os alle 3 derinde... 

Vi bestilte tøj derinde 30-11-2010... Wee... 

Kan det virkelig passe at der går 14 dage før de sender varene afsted? 

Det har jeg så ikke oplevet med nogen netbutikker med tøj, der har vi fået det efter end 3 dage... 

Nogle der kan forklare mig hvorfor? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Jakob'sMor

Syntes ikke jeg kan mindes at jeg har skulle vente så lang tid hmm..
har de stadig ikke afsendt den, for så får du da et track and trace nummer så du kan se hvor den er?

Anmeld

9. december 2010

Mira0911

BetinaMikkel skriver:

Syntes ikke jeg kan mindes at jeg har skulle vente så lang tid hmm..
har de stadig ikke afsendt den, for så får du da et track and trace nummer så du kan se hvor den er?

Har lige været inde og tjekke... Og den er ikke sendt afsted... 

Anmeld

9. december 2010

JuelZ

jeg har prøvet det mange gange efterhånden, ventede 3 uger på et tidspunkt på en masse tøj osv...
Men jeg fik at vide at der var gået koks i bestillingerne så de havde byttet om på varene og alt det der..

og ellers er der bare meget ventetid, fordi der er mange mennesker der måske skal have samme slags tøj, også skal de finde ud af det på den...

Har dog i julemånederne fået julegaverne til tiden dvs 2 dage efter jeg bestilte det... Men har så os bestilt igen og det er endnu ikke kommet,..

ellers ring derinde imorgen hvis ik det kommer med posten

Anmeld

9. december 2010

Jakob'sMor

MoarJ skriver:

Har lige været inde og tjekke... Og den er ikke sendt afsted... 

Prøv at send en mail til dem.

De er rigtig flinke til at svare og forklar hvad der evt. er gået galt..

Anmeld

9. december 2010

Mira0911

BetinaMikkel skriver:

Prøv at send en mail til dem.

De er rigtig flinke til at svare og forklar hvad der evt. er gået galt..

Ja det kunne jeg også gøre... Ved du noget om sådan ca. hvor længe der går, før man får svar tilbage fra dem? 

Anmeld

9. december 2010

Meliora

Prøv at ring til deres kundecenter i morgen, de plejer at være hjælpsomne. Dog tager det altid ca. En uge fra de sender til man har varerne, og det skyldes at pakkerne sendes som økonomi-post fra Sverige.

Anmeld

9. december 2010

Mira0911

tjm skriver:

jeg har prøvet det mange gange efterhånden, ventede 3 uger på et tidspunkt på en masse tøj osv...
Men jeg fik at vide at der var gået koks i bestillingerne så de havde byttet om på varene og alt det der..

og ellers er der bare meget ventetid, fordi der er mange mennesker der måske skal have samme slags tøj, også skal de finde ud af det på den...

Har dog i julemånederne fået julegaverne til tiden dvs 2 dage efter jeg bestilte det... Men har så os bestilt igen og det er endnu ikke kommet,..

ellers ring derinde imorgen hvis ik det kommer med posten

Ja jeg må da kontakte dem... Meget af tøjet er nemlig Julegaver og tøj til Julefrokost næste weekend... 

Anmeld

9. december 2010

Mira0911

FruRafn skriver:

Prøv at ring til deres kundecenter i morgen, de plejer at være hjælpsomne. Dog tager det altid ca. En uge fra de sender til man har varerne, og det skyldes at pakkerne sendes som økonomi-post fra Sverige.

Det gør jeg også.. 

Anmeld

9. december 2010

Mary

Jeg tror det er ligesom H&M, og tænker, at det er fordi det er så stort...? Synes også det er møg irriterende at vente på. Jeg glæder mig altid som et lille barn til at få det tøj jeg har bestilt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.